خبرگزاری کار ایران

سرنوشت قلعه‌نویی بازهم در دستان نفت

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۲۳

سرمربی ذوب‌آهن در شرایط مشابه فصل گذشته قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن با حضور در رتبه دوم جدول در پایان هفته بیست و نهم تنها یک پیروزی دیگر تا کسب عنوان نایب قهرمانی در پایان فصل فاصله دارد و برای این کار باید مقابل نفت تهران هر 3 امتیاز بازی را بدست بیاورد.

در حال حاضر استقلال تهران و سایپا در تعقیب ذوب‌آهن هستند و از دست دادن امتیاز توسط شاگردان قلعه‌نویی در دیدار پایانی احتمالا جایگاه دوم جدولی این تیم را به یکی از آنها خواهد داد.

این دومین فصل پیاپی است که سرنوشت قلعه‌نویی در پایان فصل به نتیجه بازی این تیم مقابل نفت تهران بستگی دارد و سرمربی ذوب‌آهن فصل قبل هم روی نیمکت تراکتورسازی این شرایط را تجربه کرد.

تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ یک بر صفر از سد نفت تهران عبور کرد ولی در دیدار مهم‌تر که فینال جام حذفی بود این نفت تهران بود که با غلبه بر تراکتورسازی جام قهرمانی را بالای سر برد و باعث شد قلعه‌نویی بدون جام فصل را به پایان رسانده و تبریز را ترک کند.

در حال حاضر نفت تهران به دلیل مسجل شدن سقوطش به دسته پایین‌تر ممکن است انگیزه کافی برای تقابل با ذوب‌آهن را نداشته باشد و همین موضوع شاید کار شاگردان قلعه‌نویی را راحت‌تر کند.

 

گزارش از: محمد حاجی خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز