خبرگزاری کار ایران

محمود فکری: اگر به نفت ضربه بزنند خودشان باید پاسخگوی مردم باشند/ دو آدم پاک در فوتبال باشد یکی‌اش من هستم

کد خبر : ۶۱۵۹۵۷

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اتفاقات بازی با بادران صحبت کرد.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص درگیری‌های ایجاد شده در دیدار تیمش مقابل بادران اظهار داشت: درگیری‌ها را تیم مقابل شروع کرد. وقتی داور پنالتی به سود ما اعلام کرد ریختند داخل زمین و درگیری ایجاد کردند و بازیکنان من هم در این میان کتک خوردند. ما نقشی در این درگیری‌ها نداشتیم.

وی در مورد احضار به کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی باید به این موضوع ورود کند و مسائلی که پیش آمد نیاز به ورود دارد ولی مقصر عوامل بادران هستند چرا که آنها بعد از اعلام پنالتی به زمین آمدند و تیم من تقصیری ندارد. وقتی داور درست یا غلط پنالتی گرفته است نباید دست به چنین رفتارهایی زد. ما بارها از داوری ضربه خوردیم و گل سالم ما را کمک داور پرچم زد مگر از این رفتارها نشان دادیم؟ از بس جوسازی کردند که بازیکن من تمرکزش را از دست داد و نتوانست پنالتی را بزند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه عنوان کرد: اگر تصمیمی گرفته شود که طی آن نفت تضعیف شود و در بازی پایانی قهرمانی‌اش گرفته شود آنوقت مسئولان فدراسیون تصمیم‌گیرندگان خودشان باید پاسخگوی مردم مسجد سلیمان باشند. پیش از این اتفاقاتی افتاده بود که مردم عصبی شدند ولی من چند بار صحبت کردم و موضوع را جمع کردم ولی وقتی بحث قهرمانی باشد دیگر با صحبت من جمع نمی‌شود و ممکن است خودم هم قربانی شوم.

فکری در مورد اتفاقات تیم صبا که در برنامه نود مورد بررسی قرار گرفت گفت: من به این مسائل ورود نمی‌کنم ولی فقط این را می‌گویم اگر 2 نفر آدم پاک در این فوتبال وجود داشته باشند یکی از آنها محمود فکری است ولی همه جور انگ و تهمت به من در این مدت زده‌اند. عده‌ای برای رسیدن به نتیجه هرکاری می‌کنند و پول خرج می‌کنند ولی من اهل این کارها نیستم. پول می‌دهند تریبون می‌خرند، قلم می‌خرند تا رسانه‌ها برایشان بنویسند ولی ما از این پول‌ها خرج نمی‌کنیم. یک زمان می‌گفتند قلم مقدس است و روی آن قسم می‌خوردند ولی الان با پول خریده می‌شود.

وی در پایان در مورد احتمال قهرمان نشدن تیمش خاطر نشان کرد: اصلاً غیر ممکن است و یک درصد هم احتمال ندارد چنین اتفاقی بیافتد. ما آماده جشن در مسجد سلیمان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز