خبرگزاری کار ایران

با اعلام رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان

آخرین اخبار از شکایت خسرو حیدری از استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۰۲۸

کاپیتان استقلال در اقدامی عجیب بابت مطالباتش از این تیم به کمیته انضباطی شکایت کرده است!

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری، کاپیتان دوم آبی‌ها در اقدامی عجیب و در شرایطی که هنوز عضوی از استقلال محسوب می‌شود از این تیم شکایت کرده است.

خسرو حیدری مدافع استقلال که بعد از رحمتی کاپیتان دوم این تیم محسوب می شود از باشگاه خود شکایت کرد. 

وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در این خصوص گفته: آقای حیدری از باشگاه استقلال به دلیل مطالبات مالیاتی خود که مبلغی نزدیک به 20 یا 25 میلیون تومان است، شکایت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این شکایت مربوط به دو فصل است و درباره مالیات این بازیکن است. باشگاه استقلال نیز لایحه دفاعی خود را به کمیته تقدیم کرده که با ابلاغ آن آقای حیدری منتظر واکنش ایشان و در نهایت اعلام رای هستیم.

وثوق احمدی در واکنش به این موضوع که آیا تا به حال بازیکنی از باشگاه خود شکایت کرده، خاطر نشان کرد: خیر. برای اولین مرتبه یک بازیکن از باشگاه خود شکایت می کند و اصولا بازیکنان بعد از جدایی از باشگاه خود نسبت به دریافت مطالبات اقدام می کنند.

وی در ادامه گفت: این البته از منظر حقوقی یک شکایت محسوب نمی‌شود و بیشتر درخواست رسیدگی از سوی وکیل این بازیکن بابت اختلاف مالیاتی‌اش بود که البته بعداً این درخواست لغو شد و دیگر مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت. وکیل حیدری از ما خواست که این شکایت پس گرفته شود و مورد تعقیب قرار نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز