خبرگزاری کار ایران

هاینکس: فکر نمی‌کنم بازی با رئال مادرید مورد علاقه باشد

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۰۳۰

سرمربی بایرن مونیخ از داوری بازی برابر رئال مادرید ابراز نگرانی نکرد.

به گزارش ایلنا، یوپ هاینکس در نشست خبری پیش از دیدار برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این مسابقه، رویارویی دو تیم با سابقه در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. مورد دلخواه نیست. درست است که رئال مادرید در دو دوره گذشته به قهرمانی دست پیدا کرده و در این رابطه از مزایایی برخوردار است اما ما هم در فرم ایده‌‌آلی قرار داریم.

او افزود: در بوندس لیگا به قهرمانی رسیدیم و در فینال جام حذفی حضور داریم و می‌‌خواهیم همه چیز را با قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان برسانیم. فکر نمی‌کنم بازی با رئال مادرید مورد علاقه باشد اما احساس خوبی دارم. 

از هاینکس درباره برنامه‌اش برای مهار رونالدو سوال شد و او پاسخ داد: او تا به حال یک زندگی حرفه‌ای منحصر به فرد داشته است. البته، هنگامی که شما تجزیه و تحلیل می کنید، شما با یک بازیکن مانند او رو به رو هستید. اما در لیگ قهرمانان بیشترین تیم همگن برنده می‌شود. ما رابرت لواندوفسکی را داریم که 30 بار گلزنی کرده است. زمانی که به بایرن رسیدم، خامس مقداری سر در گم بود. او در فرم خوبی نبود و احساس مناسبی نداشت. در این باره خیلی با او صحبت کردم و اعتماد به نفسش را به دست آورد. حالا او بیشتر در ترکیب آزاد است. 

سرمربی بایرن ادامه داد: نگران داور فردا نیستم. همیشه با آنها خوب برخورد کردم. این دیدار در نیمه نهایی است و حرفه ای ترین داوران به کار گرفته می‌شوند بنابراین به داور فردا اطمینان دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز