خبرگزاری کار ایران

لیورپول ۵ - رم ۲

این صلاح رویایی؛ لیورپول در آستانه فینالیست شدن / رم در انتظار معجزه‌ی دوباره

کد خبر : ۶۱۶۰۹۵

تیم لیورپول بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه پرگل مقابل حریف ایتالیایی‌اش برنده شد.

به گزارش ایلنا، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برابر رم میزبانی کرد و پیروزی پرگلش را با هواداران در ورزشگاه آنفیلد جشن گرفت.

در این بازی جذاب لیورپول نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر برنده شد. محمد صلاح در دقایق 36 و 45+1 گلزنی کرد.

در نیمه دوم جریان بازی دوباره در دستان شاگردان یورگن کلوپ قرار داشت و سادیو مانه در دقیقه 56 روی پاس زیبای صلاح، گلزنی کرد تا اشتباهات نیمه اولش را جبران کند. حملات پی در پی قرمزها ادامه یافت و چهار دقیقه بعد از گلزنی مانه این روبرت فیرمینو بود که مزد بازی خوبش را با به ثمر رساندن چهارمین گل لیورپول در این بازی گرفت.

لیورپول در خانه دست بردار نبود و دقیقه 69 فیرمینو دبل کرد. نتیجه کلوپ از نتیجه بازی راحت بود که صلاح را دقیقه 75 تعویض کرد و جریان بازی به دست رم افتاد. سزارهای ایتالیایی در دقایق 81 و 81 توسط ژکو و پروتی به گل رسیدند اما این بازی را با همین نتیجه به پایان رساندند تا برای جبران این شکست و صعود به فینال به معجزه‌ای دیگر مانند بازی با بارسلونا نیاز داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز