خبرگزاری کار ایران

منتقمی در مراسم اختتامیه لیگ گلف بانوان:

فراهم سازی شرایط برای بالا بردن سطح دانش مربیان و ورزشکاران/ برنامه ریزى براى حضور بیشتر بانوان گلف باز در عرصه‌هاى بین المللى

کد خبر : ۶۱۶۱۲۳

سرپرست فدراسیون گلف در مراسم اختمامیه لیگ گلف بانوان در مورد مسائل این رشته ورزشی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومى فدراسیون گلف، بهرور منتقمى سرپرست فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات لیگ گلف بانوان که عصر روز سه شنبه برگزار شد ضمن تبریک به قهرمانان این دوره از مسابقات گفت:گلف ورزشى اخلاق مدار است و عدم حضور داور در این ورزش نشان دهنده این موضوع است.

وى ادامه داد :با توجه به اهمیت ارزش نهادن به پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان ورزشى شما قهرمانان ورزش گلف در اینده به عنوان پیشکسوت این ورزش

هویت و رفتار عملیاتى مناسبى را در ورزش به نمایش خواهید گذاشت.

منتقمى با تاکید بر اهمیت بالا بردن سطح دانش و سطح اطلاعات قهرمانان به ویژه مربیان در ورزش افزود:در کنار استفاده از اعتبارات و منابع دولت و وزارت ورزش باید بستر مناسب را فراهم کنیم تا شاهد رشد بیشترى در این رشته ورزشی باشیم.

سرپرست فدراسیون گلف با تاکید بر فعالیت برون مرزى و حضور بانوان این رشته ورزشى در سطح بین المللى مطابق با ارزش هاى کشورمان ادامه داد:امیدواریم امسال شاهد حضور بیشتر بانوان در عرصه بین المللى باشیم .

وى ادامه داد:در نظر داریم لیگ اینده بانوان را با ٨تیم برگزار کنیم و تیم برتر مسابقات به رقابت هاى بین المللى اعزام شوند.

همچنین براى مسابقات بعدى جوایز ویژه اى را براى قهرمانان در نظر خواهیم گرفت که البته این شامل مسابقات اقایان نیز خواهد شد.

وى با شاره به اهمیت پیشکسوتان در ورزش اظهار داشت:با به کارگیرى و استفاده از دانش این عزیزان باید به دنبال افزایش علاقه مندان این رشته ورزشى باشیم.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به ضرورت برگزاری دروه های ارتقا و دانش افزایی برای مربیان بیان داشت:بهره مندی از مشارکت بخش خصوصی،استمرار رقابت ها به مناسبت های مختلف و تشکیل کلاس های آموزش در رده های سنی نوجوانان از جمله برنامه های ما برای بالا بردن سطح این ورزش در کشور است.

منتقمى در پایان به اهمیت ایجاد انگیزه در ورزشکاران اشاره کرد و بیان داشت:ایجاد و فراهم سازى شرایط مناسب انگیزه ورزشکاران را براى حضور در عرصه هاى مختلف فراهم میکند.همچنین نیاز است تا تدابیر لازم برای پشتوانه سازی تیم ملی گلف آقایان و بانوان فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز