خبرگزاری کار ایران

استقلال توانایی انجام هر کاری را دارد

رشیدی: حسینی کجا می‌خواهد برود بهتر از استقلال/ نشانه ضعف دروازه‌بان است که با یک گل خداحافظی می‌کند

کد خبر : ۶۱۶۱۳۱

منصور رشیدی پیشکسوت و مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم‌ملی معتقد است حسینی روی گل‌هایی که در بازی مقابل پیکان دریافت کرد مقصر است

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی پیشکسوت و مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم‌ملی معتقد است حسینی روی گل‌هایی که در بازی مقابل پیکان دریافت کرد مقصر است. با رشیدی درخصوص برد مقابل پیکان، شایعه خداحافظی حسینی از جمع آبی‌پوشان و همچنین دیدار پایانی مقابل سپاهان همکلام شدیم.

 

* استقلال برد خوبی را مقابل پیکان به دست آورد.

استقلال نیاز به این پیروزی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان از سوی شفر برای این بازی توجیه شده بودند چون همان‌طور که دیدید تا دقیقه 90 برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. استقلال توانایی کسب عنوان نایب‌قهرمانی را دارد و اگر کمی شانس بیاورد قطعا می‌تواند به این عنوان دست پیدا کند.

 

* درخصوص گل‌هایی که حسینی خورد چه نظری داری؟

فکر می‌کنم روی گل اولی که خورد می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد چون درجا دایو خوبی روی دروازه نبست و اگر یک گام برمی‌داشت می‌توانست مانع گلزنی حریف شود. گل دوم هم روی یک ضدحمله بود. در کل فکر می‌کنم که او گل‌های جالبی نخورد.

 

* می‌دانید حسینی بعد از بازی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد.

چرا باید چنین کاری انجام بدهد؟ کجا بهتر بهتر از استقلال؟ الان نزدیک به دو ماه است که با هم تماسی نداشتیم و خبری از او ندارم. قبل از عید مرتب با هم در تماس بودیم و همان‌طور که گفتم فعلا خبری از شرایط او ندارم.

 

* به نظر شما حسینی باید از استقلال جدا شود؟

به نظر من الان بهترین وضعیت دروازه‌بان‌ها را در تیم‌های لیگ برتر، استقلال دارد. یک دروازه‌بان باتجربه و کارکشته مثل رحمتی و یک دروازه‌بان جوان و امیدوار به آینده مثل حسینی. پیکان هم همین شرایط را دارد. من از شرایط تیم خبر آنچنانی ندارم چون در تمرینات حضور ندارم و به باشگاه هم چندین سال است که نرفته‌ام اما این را قبول دارم که تیم‌های بزرگ حاشیه‌هایی هم دارند اما این هم خوب نیست که یک دروازه‌بان تا گل می‌خورد بگوید دارم می‌روم! این نشانه ضعف است. بیاید آنقدر قوی باشد که مبارزه کند.

 

* استقلال توانایی کسب عنوان نایب‌قهرمانی را دارد؟

استقلال در این فصل نشان داد که توانایی انجام دادن هر کاری را دارد. استقلال در بازی با پیکان از روی تجربه‌اش توانست برنده بازی باشد.

 

* استقلال در بازی آخر باید به مصاف سپاهان برود. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی است. سپاهان همیشه توانسته یکی از تیم‌های مدعی در فوتبال ایران باشد اما به این نگاه نکنید که در جدول در این فصل رتبه خوبی ندارد؛ بازی‌های استقلال- سپاهان همیشه هم جذاب بوده و هم پرگل. امیدوارم برنده این بازی در نهایت استقلال باشد تا در صورت امتیاز نگرفتن تیم‌های بالای جدول در آخرین بازی هم پیروز شود و هم عنوان نایب‌قهرمانی را به دست بیاورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز