خبرگزاری کار ایران

نورافکن: گول جایگاه سپاهان در جدول را نمی‌خوریم/ باید ببریم تا بعداً پشیمان نشویم

کد خبر : ۶۱۶۱۳۳

امید نورافکن مدافع جوان استقلال و تیم‌ملی از پیروزی این تیم مقابل پیکان صحبت کرد و مدعی شد بازیکنان سه امتیاز را مدیون تلاش و غیرتی دارند که در زمین انجام دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید نورافکن مدافع جوان استقلال و تیم‌ملی از پیروزی این تیم مقابل پیکان صحبت کرد و مدعی شد بازیکنان سه امتیاز را مدیون تلاش و غیرتی دارند که در زمین انجام دادند. نورافکن که این روزها یکی از مهره‌های ثابت استقلال به شمار می‌رود درخصوص این بازی، دیدار برابر سپاهان، کسب عنوان قهرمانی و همچنین دیدار فینال جام‌حذفی مقابل خونه‌به‌خونه همکلام شدیم.

* برد مهمی را کسب کردید.

برای ماندن در کورس قهرمانی به این سه امتیاز نیاز داشتیم به طوری که با تیم‌های صدر جدول اختلاف کمی داشتیم و باید آن را جبران می‌کردیم که در نهایت این سه امتیاز کمک‌حال ما شد.

 

* فکر می‌کردی که به پیکان سه گل بزنید؟

ما با توجه به اینکه می‌توانیم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را کسب کنیم تا فصل بعد یکی از تیم‌های ایرانی باشیم، این روزها به دنبال کسب سه امتیاز بازی بودیم. البته شرایط بدنی پیکان بهتر از ما بود چون آنها در لیگ قهرمانان آسیا بازی ندارند. با تلاش و غیرتی که بازیکنان ما انجام دادند، بازی را با برد به پایان رساندیم.

 

* پس خودت هم قبول داری استقلال این روزها خسته است؟

ما بازی‌های سختی را انجام دادیم و از طرفی دیگر یکسره در پرواز، اردو و تمرینات هستیم و از نظر بدنی کمی خسته بودیم. البته در اوایل بازی هم باران می‌آمد و همین بازیکنان ما را غافلگیر کرد ولی در ادامه توانستیم برنده شویم.

 

* فکر می‌کردی 10 نفره پیکان را شکست دهید؟

فکر می‌کنم بازیکنان به آن درک بالا از فوتبال رسیده‌اند که ما اصلا فرصت امتیاز از دست دادن نداریم به همین دلیل آنها در زمین غیرت و تلاش فراوانی داشتند که بتوانیم در پایان فصل نایب‌قهرمان شویم.

 

* اما هنوز به عنوان نایب‌قهرمانی نرسیده‌اید و به نوعی هم کارتان سخت است.

باید قبول کنیم که ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته است. الان شرایط طوری است که 50 درصد ما خودمان هستیم و 50 درصد دیگر هم بستگی به نتایج سایر تیم‌ها دارد. ما بعدها برای اینکه پشیمان نشویم باید سپاهان را هم شکست بدهیم.

 

* بازی با سپاهان را چطور می‌بینی؟

بازی سختی است و سپاهان همیشه جزو تیم‌های مدعی قهرمانی بوده است. درست است که آنها در پایین جدول هستند اما ما هیچ‌وقت گول جایگاه سپاهان در جدول را نمی‌خوریم و برای برد به زمین می‌رویم تا لیگ را با پایانی خوش تمام کنیم.

 

* بازی مقابل خونه‌به‌خونه را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من بازی آخر این تیم در لیگ یک مقابل اکسین البرز از تلویزیون تماشا کردم. این تیم بسیار جوان بوده و ممکن است هر تیمی را به دردسر بیندازد اما ما یک گام تا قهرمانی فاصله داریم و نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم.

 

* از عملکرد خودت در لیگ امسال راضی هستی؟

من در این فصل در چندین پست به میدان رفتم و تلاش کردم یکی از بهترین بازیکنان استقلال باشم. همین که تماشاگران و کادر فنی از تو رضایت داشته باشند کافی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز