خبرگزاری کار ایران

شکست عشقی مدافع پرسپولیس در روز جشن قهرمانی

کد خبر : ۶۱۶۵۶۴

مدافع پرسپولیس روز سختی در دیدار هفته پایانی تیمش سپری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز جمعه و در جریان دیدار با سپیدرورد در هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر جشن قهرمانی خود را که از چند هفته قبل مسجل شده بود، برگزار می‌کند.

اگرچه جشن قهرمانی همیشه توأم با شادی و نشاط برای بازیکنان است ولی یک مهره در ترکیب پرسپولیس شاید حس متفاوتی نسبت به سایرین در این جشن داشته باشد.

شایان مصلح، مدافع چپ پرسپولیس که ابتدای فصل از سپیدرود به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه شد تا ماجراجویی جدیدی در پایتخت را تجربه کند و پیشرفت فوتبالی‌اش را رقم بزند.

مصلح محبوبیت زیادی در سپیدرود دارد و هنوز هواداران این تیم بازیکن سابق خودشان را فراموش نکرده‌اند و این حس از سوی مصلح هم وجود دارد و به نوعی دو طرفه است.

این بازیکن که شرایط روحی خاص خودش را دارد، شاعر پیشه و مدیحه‌سرا هم هست و دستی بر آتش شعر و ادب دارد تا نشان دهد روحیات خاص و شکننده خودش را دارد.

مصلح فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب سپیدرود داشت و در پنجره تابستانی سرخابی‌ها برای جذبش دست به کار شدند ولی در نهایت این برانکو بود که موفق به جذب بازیکن مورد نظرش شد.

وی در نیم فصل او هم که قرار بود در رشت به مصاف سپیدرود برود، نامه‌ای به هواداران تیمش نوشت و از علاقه قلبی به تیم سابقش و تیمی که او را به فوتبال ایران معرفی کرد خبر داد تا مشخص شود علاقه میان دو و هواداران تیم رشتی همچنان برقرار است.

شنیده می‌شود مصلح روز جمعه در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر تیم سابقش حضور دارد و اگرچه شور و نشاط قهرمانی و جشن بالا بردن جام را در لیگ برتر برای اولین بار تجربه می‌کند و حس خوبی به آن دارد، شاید دیدن تیم سابقش که اکنون در آن جایی ندارد دلتنگی او و خاطرات شیرین گذشته را دوباره برایش زنده کند.

شکست عشقی مدافع پرسپولیس در روز جشن قهرمانی

آخرین جشن تیمی که مصلح در آن حضور داشت، فصل گذشته و حوالی همین دوران بود که صعود به لیگ برتر را بعد از سال‌ها تجربه کرد. سپیدرود در دیدار با نساجی با پنالتی که مصلح برای تیمش گرفت توانست نتیجه بگیرد و صعودش را مسجل کند و حالا بعد از یک سال دور از سپیدرود در پایتخت و البته مقابل تیم سابقش باید دور شادی و افتخار در بین بازیکنان تیم دیگری را تجربه کند، درست مقابل چشم تیم سابق و همبازیان سابق خودش.

روز جمعه تمام پرسپولیسی‌های ایران خصوصا بازیکنان و کادرفنی و عوامل این تیم حسی جز خوشحالی و غرور ندارند ولی شاید برای یک نفر این حس کمی متفاوت باشد.

شکست عشقی مدافع پرسپولیس در روز جشن قهرمانی

شایان مصلح روز جمعه بغض غم و شادی‌اش با هم آمیخته می‌شود و اگرچه لبخند پیروزی بر لب دارد در جدال عشق و عقل و تعصب با پیراهن پرسپولیس مقابل همشهریانش قرار خواهد گرفت و البته حکم بقای سرخپوشان رشتی امیدواری بزرگی برای او محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز