خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی: به جایگاهی که مستحقش بودیم نرسیدیم/ برنامه فصل بعد را به باشگاه دادم

کد خبر : ۶۱۶۶۱۵

سرمربی پیکان در مورد دیدار هفته پایانی تیمش با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا اظهار داشت: دوست داریم کار یک ساله‌مان را با پیروزی و به خوبی به پایان برسانیم، حدود ۱۱ ماه کار شبانه روز باعث شد بعد از این مدت طاقت‌فرسا و سخت به جایگاه خوبی در جدول برسیم. هرچند نتوانستیم چیزی که مستحقش بودیم را کسب کنیم در بازی فردا هم خود را متعهد می‌دانیم که با سربلندی کار را تمام کنیم و از زمین خارج شویم.

وی در مورد کیفیت سایپا گفت: با تیمی مواجه هستیم که  می‌خواهد بین سوم تا پنجم باشد و ما هم می‌خواهیم بین پنجم تا هفتم باشیم و این جذابیت و حساسیت بالایی به بازی می‌دهد.

سرمربی پیکان با اشاره به بحث ماندن یا رفتن خودش و بازیکنانش در نقل و انتقالات گفت: من با پیکان برای تمدید قراردادم صحبت کرده‌ام وی قراردادی امضا نشده است. اکثر صحبت‌ها انجام شده است و برنامه‌هایم را به باشگاه ارائه دادم. در مورد ماندن یا رفتن بازیکنان باید بگویم که دوره نقل و انتقالات دوره سخت و سنگینی است من به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نامه نوشته‌ام که دوره نقل و انتقالات را به گونه‌ای در نظر بگیرند که بازیکنان بتوانند در تمرین پیش فصل حاضر شوند زیرا فصل نقل و انتقالات در حال حاضر به گونه‌ای است که شروع آن قبل از مسابقات است و پایانش پس از هفته ششم لیگ، خیلی از بازیکنان بازاریاب دارند و تا یک هفته آخر به دنبال تیم می‌گردند و همه این مسائل همه اینها کیفیت بازیکنان را پایین می‌آورد و درصد مصدومیت را بالا می‌برد.

جلالی در مورد هزینه سنگین برخی از تیم‌ها در نقل و انتقالات عنوان کرد: این موضوع اصلا عجیب نیست چرا که همیشه بین ۳ تا ۵ تیم هزینه‌ زیادی می‌کنند، من چه در سایپا و چه در پیکان سعی کرده‌ام صبوری کنم تا این دوره التهاب تمام شود و نقل و انتقالات این چند تیم به پایان برسد تا بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه ارزیابی‌اش از لیگ برتر این فصل چیست، گفت: با وجود نوع برنامه‌ریزی مسابقات که به خاطر تیم ملی بود اما مسابقات لیگ خوب بود، تیم‌ها از نظر کیفی به مراتب بهتر از سال‌های قبل بودند. در سال‌های گذشته تیمی با ۴۶ امتیاز چهارم می‌شد و سهمیه آسیایی می‌گرفت اما اکنون شاهد هستیم تیم‌ها با ۵۱ یا ۵۲ امتیاز چهارم می‌شوند و این کیفیت بالای لیگ را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز