خبرگزاری کار ایران

چهارمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان؛

برتری تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در اولین گام

کد خبر : ۶۱۶۸۳۵

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در اولین دیدار چهارمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و تایلند از ساعت 9:30 امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه در چانگوون کره جنوبی برگزار شد و در پایان بازی با برتری 2-0 به پایان رسید ، علی اکبر احمد وند (پنالتی-31) و علی زینالوند (81) گلزنی کردند.

حسین کاظمی (دروازه بان)، شاهین فصیحی (86 مصطفی رحیم فردوسی نژاد)، عبدالمهدی هاموری، حسین مصباحی، علی اکبر احمدوند ، ایمان محبی، علی زینالوند، میلاد محمدی، محسن فرضی، مسلم طاهرپور (51 سید امیر حسینی) و علیرضا بسیح(کاپیتان) برای ایران به میدان رفتند.

در سایر دیدارهای امروز نتایج ذیل به دست آمد: 

گروه A : ژاپن 2- ازبکستان 0

گروه B : عربستان سعودی 7 - کویت 0 

گفتنی است، سعید مرادی (مسئول روابط بین الملل و امور تیمهای ملی تیراندازی ایران) که همراه با ملی پوشان این رشته در چانگ وون کره جنوبی و در جریان دیدار های کاپ جهانی حاضر است ، قبل از اولین دیدار ملی پوشان کشورمان به اردوی تیم ایران آمد و ضمن دیدار با مهران تیشه گران دبیر فدراسیون ناشنوایان در ورزشگاه محل برگزاری دیدار با تایلند حاضر شد .

تیم ایران در دومین مسابقه خود روز یکشنبه (9 اردیبهشت) از ساعت 9:30 به مصاف تیم عربستان سعودی می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز