خبرگزاری کار ایران

میداوودی: تنها دلخوشی این مردم، نفت مسجد سلیمان است/ اتفاقی نیفتد می‌مانم!

کد خبر : ۶۱۷۸۲۹

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان از ماندنش در این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگانبا نتیجه 2-2 در برابر مهمان خود مس رفسنجان متوقف شد ولی با 65 امتیازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و راهی لیگ برتر شد.

ستاره و کاپیتان تیم مسجدسلیمانی کسی نبود جز میلاد میداوودی. بازیکن اسبق استقلال بعد از صعود دراماتیک تیمش به لیگ برتر در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: 34 هفته صدرنشین بودیم و باید به لیگ برتر صعود می کردیم. خیلی زحمت کشیدیم و مزد این زحمات همین صعود رویایی بود. از همه کسانی که در این راه به ما کمک کردند تشکر می کنم.

وی درباره بازی با مس رفسنجان و 2-2 شدن بازی گفت: به تیم مس رفسنجان تبریک می گویم. آنها بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و با اینکه نتیجه بزای تاثیری برای آنها نداشت اما تا پای جان تلاش کردند و فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتند. ما موقعیت های خوبی برای زدن گل های بیشتر داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. طبیعی بود که بعد از 2-2 شدن کمی مدارا کنیم تا حداقل یک امتیاز برای ما به دست بیاید.

مهاجم نفت مسجد سلیمان همچنین اذعان داشت: ما سه هفته بود که به یک برد احتیاج داشتیم و صعود به لیگ برتر حق مردم این شهر بود. تنها عشق آنها همین نفت مسجد سلیمان و همین تیم است. امیدوارم مسئولین کمک کنند تا با حضور دوباره در لیگ برتر، بازهم آسانسور نباشیم و بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران ابرو داری کنیم.

وی درباره جشن قهرمانی عجیب و غریب نفتی ها و اینکه دستش به جام خورد یا خیر گفت: خب این مردم همانطور که گفتم تنها دلخوشی شان همین تیم است. قهرمانی ما برای آنها بسیار شیرین بود و می خواستند خودی نشان بدهند. به خاطر همین به زمین ریختند. خود من فقط یک لحظه جام را لمس کردم و بعد از دستم رها شد. بازهم خوشحالم که مردم از این موفقیت خوشحال هستند.

میداوودی در پایان در پاسخ به این سوال که در نفت می ماند یا خیر گفت: انشالله اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نفت مسجد سلیمان، تیم شهرم می مانم تا بتوانم محبت این مردم را جبران کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز