خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نسب: مجبورند برای بستن دهان هواداران بگویند تبانی شده است/ خونه به خونه را ما به فینال رساندیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۲۰

مهدی هاشمی‌نسب مدافع سابق استقلال و پرسپولیس و مربی فعلی نساجی معتقد است این تیم مازندرانی حقش بود که بعد از سال‌ها به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی‌نسب مدافع سابق استقلال و پرسپولیس و مربی فعلی نساجی معتقد است این تیم مازندرانی حقش بود که بعد از سال‌ها به لیگ برتر صعود کند. او که از شنیدن واژه تبانی عصبانی می‌شد، درخصوص اتفاقات فوتبالی این روزها و همچنین شرایط تیم‌های سابقش استقلال و پرسپولیس به صحبت کردن پرداخت که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

 

* تبریک بابت صعود به لیگ برتر.

ما قبل از بازی مقابل راه‌آهن، صعود دست خودمان نبود اما در این بازی همه چیز دست خودمان بود و خودمان مشخص می‌کردیم که چه سرنوشتی برای‌مان رقم بخورد. هفته‌های قبل اگر خونه‌به‌خونه بازی مقابلش برابر اکسین را تساوی نمی‌کرد، قطعا ما نمی‌توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. خدا را شکر حاصل زحمات کادر فنی به بار نشست و باید در اینجا از هواداران نساجی هم بابت حمایت‌های‌شان تشکر کنم.

 

* در بازی مقابل راه‌آهن حضور هواداران‌تان حماسی بود.

واقعا هواداران ما لایق صعود بودند. آنها خیلی نساجی را دوست دارند. شاید باورتان نشود، آنها همیشه در تمرینات ما حاضر می‌شدند و به بازیکنان روحیه می‌دادند. تا همین چند هفته قبل هیچ امیدی به صعود نداشتیم و با تیم‌های بالای جدول هفت امتیاز اختلاف وجود داشت اما توانستیم علاوه بر جبران این امتیازات با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم.

 

* اما مالک باشگاه خونه‌به‌خونه در رسانه‌ها اعلام کرده که در این بازی تبانی صورت گرفته است.

چون ما شش گل به راه‌آهن زدیم تبانی صورت گرفته؟! آنهایی که بازی ما را دیدند متوجه شدند که دروازه‌بان راه‌آهن سه موقعیت مسلم گلزنی را از بازیکنان ما گرفت. حالا درست است که او چندین بار هم خودش را به زمین انداخت. حتی ما در این دیدار یک پنالتی را هم از دست دادیم. واقعا نمی‌دانم که این حرف‌ها چطور درست می‌شود! شاید برای بسته نگه داشتن دهان هواداران بابلی مجبور باشی چنین حرف‌هایی را بزنی! به خدا قسم من راضی نیستم با تبانی به لیگ برتر بیاییم. شما قبول می‌کنید که تیمی همانند نساجی، آن هم با این همه هوادار چنین کاری را انجام بدهد؟

 

* این اتهامات در حالی صورت می‌گیرد که کادر شما زمانی در همین خونه‌به‌خونه مشغول فعالیت بود.

ما در تیم خونه‌به‌خونه خیلی تلاش کردیم و حتی ما بودیم که این تیم را به فینال جام‌حذفی رساندیم و اگر از این تیم هم جدا شدیم به خاطر بازیکنان بود و در غیر این صورت ما مشکلی در این تیم نداشتیم. بازیکنان از مشکلات مالی ناراحت بودند و ما به خاطر آنها جدا شدیم. بس است دیگر، بروید دنبال کارتان و اینقدر دنبال حرف‌های پوچ نباشید. این وصله‌ها به مردم قائمشهر، جواد نکونام و مسوولان نساجی نمی‌چسبد. منِ هاشمی‌نسب اگر وصله‌ای ناجور در فوتبال برایم وجود داشت، هرگز با این صراحت صحبت نمی‌کردم.

 

* گویا دل پری دارید؟

نباید داشته باشم؟ ما با تدبیر و با تلاش فراوان توانستیم نساجی را بعد از سال‌ها به لیگ برتر بیاوریم. شما تا حالا ندیده‌اید که من از کسی تعریف کنم. واقعا مدیری مانند صنیعی‌فر ندیدم. بهتر است کلاس مدیریتی را بعضی‌ها از ایشان یاد بگیرند. حالا ما نمی‌خواهیم صحبت کنیم و سکوت می‌کنیم، دلیل بر ندانستن‌مان نیست. همه در این فوتبال حضور داریم و می‌دانیم چه کسی چه کاره است.

 

* برنامه‌تان برای فصل بعد چیست؟

فعلا برنامه‌مان برای فصل بعد مشخص نیست. اگر ماندنی شدیم تلاش می‌کنیم بهترین تیم را برای فصل بعد ببندیم. این تیم نیاز به تقویت دارد و قطعا برای فصل بعد باید چند بازیکن خوب و باکیفیت به تیم اضافه شود.

 

* تیم‌های سابق‌تان این روزها شرایط خوبی دارند؛ پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسید و استقلال هم در جام‌حذفی فینالیست است.

من قهرمانی پرسپولیس را به هواداران و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم استقلال هم به قهرمانی جام‌حذفی برسد. هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی بودند فوتبال ایران پیشرفت کرده است.

 

* این روزها شایعه رفتن برخی از بازیکنان پرسپولیس مانند مسلمان، احمدزاده و کامیابی‌نیا از این تیم شنیده می‌شود.

شاید باورتان نشود اصلا پیگیر اتفاقات فوتبال نیستم. فقط نساجی و رئال‌مادرید را پیگیری می‌کنم و دوست دارم رئال هم در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز