خبرگزاری کار ایران

زلاتکو کرانچار در گفت و گو با ایلنا

هنوز با تیم امید قرارداد نبستم؛ همه چیز فردا مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۷۷

گزینه مدنظر تیم ملی امید از امضا نکردن قرارداد با این تیم تا به اینجا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان در رسانه ها خبر انتخاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید منتشر شد. این سرمربی کروات که در این فصل در سپاهان نمایش خوبی نداشت در گفت و گو با ایلنا درباره دورانی که در سپاهان گذراند صحبت نکرد و اظهار داشت: دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم. برای تیم سپاهان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم دوباره به جمع مدعیان فوتبال ایران بازگردد.

وی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است و قراردادی بین ما منعقد نشده است. ما همچنان در حال مذاکره هستیم و هیچ چیزی امضا نکرده ایم.

سرمربی اسبق پرسپولیس و سپاهان در ادامه افزود: قرار است فردا جلسه ای را با آقای تاج داشته باشم و مذاکراتمان را نهایی کنیم و اگر توافق صورت گرفت قرارداد امضا کنیم. امیدوارم که بهترین اتفاق رخ دهد.

به گزارش ایلنا، حال باید دید طی این مذاکرات کرانچار و تاج به توافق می رسند یا خیر. تنها 110 روز تا بازی های آسیایی جاکارتا و پالمبانگ باقی مانده و باید هر چه سریع تر سرمربی تیم ملی مشخص شود. در دوره قبل نلووینگادا هدایت این تیم را به عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز