خبرگزاری کار ایران

زورشان به نفت نمی‌رسید و حاشیه سازی می‎‌کردند

پورمحمد: گزینه اول من نفت است / فصل رویایی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۱۲۱

دروازه بان نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد آنها در لیگ برتر هم نتایج درخشانی رقم بزنند.

مسعود پورمحمد در گفت وگو با ایلنا، درباره شروع مسابقات لیگ دسته اول برابر نفت مسجد سلیمان که به عنوان صدرنشین به لیگ برتر صعود کرد، بیان داشت: امسال یک فصل رویایی داشتیم و از هفته اول صدر جدول را در اختیار داشتیم و تا پایان هم اینطور ادامه داشت. خدا کمک کرد تا قهرمان شویم و دل هواداران را به دست بیاوریم. ​این قهرمانی را به کل بختیاری‌ها جهان تبریک می‌گویم و ان شاء الله در لیگ برتر هم چنین نتایجی تداوم داشته باشد و بتوانیم در لیگ برتر هم اینگونه موفق ظاهر شویم.

او ادامه داد: امسال از لحاظ برنامه ریزی لیگ بسیار منظم و خوب برگزار شد. ما هم می‌توانستیم تمرینات و استراحت‌ها را خیلی خوب برنامه ریزی کنیم تا همیشه آماده باشیم. این بسیار مهم بود در لیگی که 34 بازی برگزار می‌شود، بدانیم تاریخ مسابقات چه زمانی است. ما امسال فکر می‌کردیم تیم اول یا دوم با 61 امتیاز قهرمانی‌اش مسجل شود یا به لیگ برتر صعود کند ولی به هفته‌های پایانی همه تیم‌‌ها خوب عمل کردند و اگر دیرتر به خودمان می‌آمدیم قهرمانی را از دست می‌دادیم.

پورمحمد درباره علت 30 هفته صدرنشینی نفت عنوان کرد: تیمی با چنین آمار قطعا یک نفر و از نظر من کل بازیکنانش هم دخیل نبوده‌اند و می‌گویم کل مجموعه، باشگاه، مدیریت و همه با هم هماهنگ بوده‌اند که چنین اتفاقی افتاده است. در تیم‌های دیگر می‌بینید خیلی تیم‌ها بازیکنان خوب هستند اما مدیریت نه. اینجا از هفته اول همه خوب کار کردند و از طرفی مدیریت تمام تلاشش را انجام داد تا پرداختی‌ها به موقع باشد و در صدرنشینی تداوم داشته باشیم.

در اواسط فصل صحبت‌های مبنی بر جادوگری و تبانی در مسابقات مطرح شد. او دراین باره بیان داشت: به نظرم این برای تیم‌های دیگر خیلی گران تمام شد که با تیمی وارد مسابقات شدیم که کسی فکر نمی‌کرد، بتوانیم به چنین موفقیتی دست پیدا کنیم. هر چه جلوتر رفتیم دنبال این بودند که با حرکاتی وارد حاشیه شویم و از نتایج خوب فاصله بگیریم. متاسفانه داخل زمین زورشان به نفت نمی‌رسید و قصد داشتند حاشیه سازی کنند و از جمله جادوگری، تبانی را مطرح کردند که مشخص است کدام تیم‌ها چنین رفتاری را مرتکب شدند.

پورمحمد درباره ادامه همکاری با نفت عنوان کرد: گزینه اول من صد در صد نفت خواهد بود و دو سالی که در این تیم بودم جز خوبی از هواداران و مسئولان باشگاه ندیدم و مورد لطف آنها بودیم. در فوتبال معلوم نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد. اول باید ببینیم وضعیت مدیریت و سرمربی چگونه است. این‌ها مشخص شود باید ببینیم دوست دارند با ما همکاری کنند یا خیر اما گزینه اول من نفت است.

پورمحمد درخصوص اینکه گفته می‌شد همکاری با محمود فکری سخت است، اظهار داشت: آقای فکری دیسیپلین خاصی دارند و شاید خیلی‌ها از بیرون می‌بینند فکر کنند که کاری سخت و دشواری است که با او همکاری کنند اما اینطور نیست. بازیکن اگر حاشیه‌ای نداشته باشد و منظم باشد، به نظرم خیلی هم راحت است و آدم خیلی راحت می‌تواند با شرایط او در تمرینات و زمین مسابقه وفق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز