خبرگزاری کار ایران

من هم پشت علی کریمی هستم

حق شناس: مردم رشت خیلی کریمی را دوست دارند اما...

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۸۱

عضو کادرفنی سپیدرود رشت درباره وضعیت ادامه همکاری علی کریمی با سرخپوشان گفت: اگر شرایط طوری باشد که من بدانم با ادامه همکاری ضربه می‌خورم یا سپیدرود با سهیل حق شناس متضرر می‌شود، قطعا نمی‌مانم. سپیدرود در حال حاضر به علی کریمی نیاز دارد و تمام تمرکز مسئولان شهر رشت باید حفظ کریمی در سپیدرود باشد.

سهیل حق شناس در گفت و گو با ایلنا درباره  نتایج لیگ برتری سپیدرود در اولین دوره حضور این تیم پس از سال‌ها حضور در دسته‌های پایین‌تر اظهار داشت: آمار و ارقام تیم ما نشان دهنده همه چیز بوده و کاملا گویا است. ما جزو تیم‌هایی بودیم که پس از سال‌ها با دشواری و زحمت به جایگاه اصلی خودش برگشت. شرایط حساس بود و تیمی قدیمی با پشتوانه‌ای بزرگ به نام هوادار پا به این مسابقات گذاشت. 

او ادامه داد: شروع فصل ما اینگونه بود که بدون مالک پا به مسابقات گذاشتیم. استارت سختی داشتیم و بازیکنانی به تیم اضافه شدند که قبل از شروع نقل و انتقالات زمستانی از جمع ما جدا شدند. همین دست کادرفنی را بسته نگه داشت و علاوه بر این من و آقای میری هم از تیم جدا شدیم. به هر حال همه‌ی مشکلات دست به دست هم داد تا نتایج متفاوتی رقم بخورد.

حق شناس افزود: در نیم فصل تغییرات کادرفنی و مربیگری داشتیم و زمان هایی که قرار بود کمک شود، اتفاق عکس افتاد. مدیریت تغییر کرد و انتظار این بود که پول به باشگاه تزریق شود و وضعیت بازیکنان متجول شود؛ اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه هفته هجدهم آقای کریمی به ما ملحق شدند. همین بارقه امید را اضافه کرد و نگاه‌ها به آینده مثبت شد. حداقل این بود که ما نتایج بازی‌های خانگی را با نتایج عالی پشت سر بگذاریم و با وجود مشکلات مالی در لیگ برتر ماندنی شدیم.

مربی سپیدرود درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: آقای تن زاده گوشه‌هایی از کار را جمع کردند، پولی پرداخت شد و نمی‌توانم با بی معرفتی بگوییم کاری انجام نشد اما وقتی برندی مانند علی کریمی به شهر اضافه می‌شود، انتظارها بالا می‌رود. نگاه علی کریمی ایده آل گراست و صحبت‌های امیدوار کننده وجود داشت که مشکلات برطرف می‌شود اما اینگونه پیش نرفت.

سهیل حق شناس درباره خداحافظی‌اش در جریان مسابقات لیگ هفدهم با وجود اینکه برای رسیدن به لیگ برتر خیلی زحمت کشیده بود، گفت: این اتفاق برای خیلی‌ها ناراحت کننده بود و قصد ندارم به گذشته برگردم چون برخی حرف‌هایی زده شود که ناراحت کننده باشد. امسال هم می‌توانستم در لیگ یک با تیم‌های خوب مانند سال‌های گذشته قرارداد امضا کنم اما دوست داشتم با پیراهن سپیدرود از فوتبال خداحافظی کنم. شرط من برای تمدید قرارداد هم این مسئله بود اما توجه نکردند که چقدر برای این تیم احترام قائلم. در هفته چهارم بازی با پیکان جز لطف مردم و تشویق آنها چیز دیگری از این تیم ندیدم و ممنونم که همیشه همراه ما بودند.

حق شناس خاطرنشان کرد: خداحافظی در برنامه من وجود نداشت. برخی آقایان به من تحمیل کردند که با این شرط می‌توانی تمدید کنی که در هفته‌های ابتدایی خداحافظی کنی یا اینکه به تیم دیگری بروی. من هم مجبور شدم با این تصمیم موافقت کنم. سخت بود از شهر و تیم محبوبم جدا باشم. خیلی از قدیمی‌های سپیدرود این را درک می‌کنند که چقدر چشم انتظار لیگ برتری شدن بودیم. این اتفاق را می‌توانم نامردی فوتبال بگویم که برای خیلی‌ از فوتبالیست‌های مطرح مانند علی کریمی یا جواد نکونام رخ داد و در شان و منزلتشان از فوتبال خداحافظی نکردند.

دستیار علی کریمی در سپیدرود رشت درباره وضعیت ادامه همکاری با این تیم با وجود به بن بست رسیدن کریمی برای فصل آینده در لیگ برتر، عنوان کرد: برای فصل آینده هیچ صحبتی با باشگاه نداشتم. تمام هم و غمم سپیدرود است. در این جریانی که پیش آمده و آقای کریمی پشت کادرفنی بوده، من هم پشت ایشان می‌ایستم. نه به ناحق؛ اینکه بگوییم تن زاده کاری انجام نداده است، اما خیلی کم بود. قرارداد بستن با فردی مانند کریمی خواستار برنامه‌های ایده آل است. متاسفانه اینطور نشده و اگر بخواهند اینگونه تیمداری بکنند باید به دنبال یک مربی عادی باشند.

او افزود: اگر شرایط طوری باشد که من بدانم با ادامه همکاری ضربه می‌خورم یا سپیدرود با سهیل حق شناس متضرر می‌شود، قطعا نمی‌مانم. سپیدرود در حال حاضر به علی کریمی نیاز دارد و تمام تمرکز مسئولان شهر رشت باید حفظ کریمی در سپیدرود باشد. این تیم به غیر از هوادارانش چیز دیگری نداشت. کریمی با شرایطی تیم را قبول کرد که در حد محلات بود. تیم تازه در حال دسترسی به چارت سازمانی است و می‌گویند هیئت مدیره طی سلسه مراتب کارهایی انجام می‌دهند. باید کسی که حیثیتش را به خرج می‌دهد حمایت همه جانبه کنند.

حق شناس خاطرنشان کرد: نباید به جای اینکه کمک کنیم سنگ جلوی راه او بگذاریم. هر مربی پس از کریمی بیاید با یک یا دو باخت روی سرش آوار خراب می‌شود. متاسفانه مردم رشت علی کریمی را خیلی دوست دارند، از این جهت می‌گویم متاسفانه که این برای سپیدرودی ها خیلی بد است؛ چون ایشان را قبول دارند خیلی سخت باور می‌کنند که هر مربی دیگری جانشین او شود. مگر چند سرمربی در حد علی کریمی داریم که بتوانند در سپیدرود کار کنند؟ مردم شهر رشت زندگی را با فوتبال سپری می‌کنند و خیلی هم نظرات کارشناسانه‌ای دارند.

کاپیتان سابق سپیدرود در پایان بیان داشت: در این شهر نمی‌شود به راحتی هر اتفاقی را برای سپیدرود رقم زد. تبعات مفید حضور پرقدرت سپیدرود در لیگ هجدهم برای سران باشگاه خواهد بود. باید از آقای تن زاده تشکر کنیم که علی کریمی را به این شهر آورد. اما ایشان اشتباه هم داشته؛ اشتباه از این جهت که دو هفته لیگ برتر تمام شده و با پشت سر گذاشتن هدف گذاری که بقا در لیگ برتر بوده، بازیکنان را به جلسه‌ای دعوت نکردند که درباره تسویه حساب صحبت کنند و حتی یک خسته نباشید ساده بگویند. برای ما باید این مهم باشد که استارت قوی در فصل جدید داشته باشیم و این را هم بگویم که همه چیز به دلیل پول نیست و با آن برطرف نمی‌شود. باید بازیکنان و کادرفنی در این تیم حضور داشته باشند که مورد تایید هواداران باشد. کمکی که در حال حاضر باید طوری باشد و که علی کریمی به تیم برگردد و از آقای تن زاده به عنوان یک هوادار درخواست می‌کنم این اتفاق را رقم بزنند. آقای کریمی هم حق دارند به هر حال مطالبات فصل گذشته پرداخت نشده و نمی‌شود اینگونه برای فصل جدید مذاکره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز