خبرگزاری کار ایران

مراسم اهداء دیپلم های پنجمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۰۴

مراسم اهدا دیپلم پنجمین دوره پیشرفته مدیریت سازمانهای ورزشی المپیک سولیداریتی صبح امروز با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در محل آکادمی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دوره مذکور از فروردین ماه 1396 آغاز  و تا آذرماه 96 مطابق با دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک در بحث مدیریت سازمان های ورزشی المپیکی به مدت 9 ماه برگزار گردید.

در این دوره کلیه شرکت کننده ها علاوه بر حضور مستمر در فعالیت های کلاس و کارهای گروهی، موظف بودند در 6 سرفصل آموزشی دوره مطابق با کتاب مدیریت سازمان های ورزشی المپیکی تالیف کمیته بین المللی المپیک و نیز ساختار سازمانی ملی خود کیس استادی (مطالعات موردی) انجام داده و شخصا ارائه نموده و قضاوت شدند.

در واقع  شرکت کننده های دوره مذکور باید کلیه مطالعات خود را در طول دوره روی سازمان ورزشی خود انجام دهند. لذا در صورتیکه مدیران راس سازمان موفق به حضور نشدند، متعهد می شوند افراد معرفی شده خود را برای این مطالعات حمایت نمایند.

دیپلم های شرکت کننده هایی که با موفقیت دوره را به پایان رساندند پس از ارسال کلیه گزارش ها و مستندات دوره بعلاوه یک نمونه کیس استادی ترجمه شده به انگلیسی از هر فرد، از سوی کمیته بین المللی المپیک صادر و پس از امضاء رئیس کمیته ملی المپیک به شرکت کنندگان اهدا گردید.

در مراسم امروز که  با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک  که تدریس و هدایت مطالعات موردی سرفصل سازماندهی سازمان های ورزشی در این دوره را نیز بعهده داشتند و دکتر جواد آزمون یکی دیگر از مدرسان دوره و خانم ناهید کریمی، مدیر برنامه و واحد المپیک سولیداریتی برگزار شد ضمن جمع بندی و تبادل نظر دیپلم ها به شرکت کننده ها اهداء گردید.

همچنین پیرو درخواست شرکت کننده ها و توصیه دکتر قراخانلو، مقرر گردید با هدف تشکیل یک شبکه ارتباطی، در خصوص تشکیل انجمن فارغ التحصیلان دوره های سولیداریتی بررسی و در کوتاه مدت نیز از کلیه فارغ التحصیلان موفق دوره های قبلی برای سخنرانی، تدریس و هدایت کلاس های آموزشی مرتبط آتی در آکادمی بهره برداری گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز