خبرگزاری کار ایران

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با ایلنا

جپاروف عصبی بود و با بازیکنان درگیر می‌شد/ با رحمتی آشتی کردیم و مشکلی ندارم/ شجاعیان را من مصدوم نکردم

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۷۷

مدافع ذوب‌آهن در مورد پیروزی مقابل استقلال و شانس صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم خیلی خوب بازی کردند و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. در نیمه نخست اشتباهات فردی باعث شد به آنها موقعیت بدهیم ولی در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم و خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه استقلال موقعیت‌های زیادی داشت گفت: همانطور که گفتم روی اشتباهات فردی به آنها موقعیت دادیم و این موضوع در نیمه دوم کمی کنترل شد و شکل بهتری به خود گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه کمتر از همیشه نفوذ می‌کرد عنوان داشت: دستور تاکتیکی سرمربی بود و برنامه اصلی ما این بود که در خانه گل نخوریم و خدا را شکر به این هدفمان رسیدیم و در نهایت با گلی که به ثمر رساندیم توانستیم پیروز شویم.

فخرالدینی در مورد اخراج نژادمهدی و کمبود مدافع در دیدار برگشت گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد و بازی برگشت نه خالد شفیعی را داریم و نه نژادمهدی را ولی مطمئنم کادرفنی بهترین تصمیم را برای رفع این مشکل خواهد گرفت.

وی در مورد اینکه همه صحبت از صعود استقلال و جبران در بازی برگشت می‌کنند اظهار داشت: استقلال در بازی برگشت از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند و قطعاً در ورزشگاه آزادی کار مقابل این تیم سخت‌تر است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که از برتری‌مان محافظت کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد درگیری‌های زیاد جپاروف با بازیکنان این تیم گفت: جو بازی و شرایط بازی استرس زیادی برای بازیکنان به همراه داشت و فکر می‌کنم جپاروف به همین دلیل عصبی بود و مرتب با بازیکنان ما درگیر می‌شد.

فخرالدینی با اشاره به رفتن به سمت نیمکت استقلال و آشتی با مهدی رحمتی اظهار داشت: درگذشته مشکلاتی با رحمتی داشتیم ولی قبل از بازی سمت نیمکت استقلال رفتم و با رحمتی هم خوش و بش کردیم و مشکلی با هم نداریم.

بازیکن سابق استقلال در مورد مصدومیت شجاعیان و اینکه گفته می‌شود در برخورد با او صورت گرفته گفت: به هیچ وجه اینطور نبود و شجاعیان موقع آمدن به زمین پایش پیچ خورد و با من فاصله داشت و مقصر مصدومیتش نبودم ولی با او تماس گرفتم و جویای وضعیتش شدم

وی در پایان در مورد اینکه قلعه‌نویی در پایان بازی به بازیکنان چه گفت، عنوان کرد: قلعه‌نویی از نتیجه خوشحال بود ولی بابت کارت قرمزی که نژادمهدی گرفت عصبانی بود و می‌داند این کارت قرمز برای بازی برگشت ممکن است ایجاد دردسر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز