خبرگزاری کار ایران

موضع باشگاه پاری سن ژرمن در انتقال نیمار به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۳۷۱

با وجود گمانه‌زنی‌های چند روز اخیر باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم متفاوتی برای انتقال ستاره برزیلی‌اش به رئال مادرید دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، شایعات اخیر مربوط به آینده نیمار سران پاریس سن ژرمن را ناراحت کرده و آنها همچنان متقاعد هستند که این بازیکن برای فروش نیست.  سلسله مراتب باشگاه بر این باورند که این نوع شایعات محصول منافع افرادی است که به دنبال راهی برای عدم موفقیت تیم فرانسوی هستند.

آنها انتظار دارند که نهادهای بیرونی فشارهای زیادی را علیه خروج بازیکن خود، به خصوص از طرف احزاب اسپانیا، اعمال کنند. با وجود این، موقعیت ناصر الخلیفی رئیس باشگاه غیر قابل انکار است. هرگز به این واقعیت توجه نکنید که آنها از درخواست خروج بازیکنان خبر ندارند، پاری سن ژرمن در این مورد به پیشنهادات هر کسی گوش نخواهد کرد.

در روزهای اخیر حتی در مورد رقم فسخ قرارداد هم صحبت شده است، چیزی که قهرمان فرانسه به طور قطعی آن را انکار می‌کند. منابع مارکا می‌گویند:هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد زیرا نیمار در بازار نقل و انتقالات نیست، مضحک است و شانس رسیدن به یک توافق با این باشگاه صفر است.

مقامات درون باشگاه فرانسوی اصرار دارند که پدر نیمار هیچ مذاکره‌ای از تمایل فرزندش برای ترک باشگاه به آنها نداده‌اند. علاوه بر این، هیچ کس از رئال مادرید با رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تماس نداشته است تا نشان دهد آنها در این مورد مشتاق هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز