خبرگزاری کار ایران

سپاهان - ذوب‌آهن؛ دو نیمکت و یک سرمربی

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۴۵

دو تیم اصفهانی در حالی یک گزینه اصلی مشترک برای نیمکت فصل بعدشان دارند که به نظر می‌رسد باید به فکر پلن‌های دیگری هم باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه اکثر تیم‌های لیگ برتری در حال برنامه‌ریزی برای فصل جدید هستند، برخی از تیم‌ها هنوز تکلیف فصل بعدشان مشخص نیست و درگیر انتخاب سرمربی برای شروع کارشان هستند.

در این میان دو تیم اصفهانی هم جزو تیم‌هایی هستند که هنوز به طور قطع نمی‌دانند سرمربی فصل آینده‌شان کیست و در حال حاضر یک گزینه مشترک به نام امیر قلعه‌نویی برای دو تیم مطرح است که هنوز مشخص نیست به کدام یک از این دو تیم خواهد رفت.

ذوب‌آهن که در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی شرایط خوبی را پشت‌سر گذاشته است یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ما است و در حال حاضر هم درگیر رقابت‌های آسیایی و دیدار برگشت با استقلال است تا در صورت امکان به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها صعود کند.

سپاهان در نقطه عکس تیم همشهری، بدترین شرایط خودش در تاریخ لیگ برتر را پشت‌سر گذاشت و پایین‌ترین تیم سقوط نکرده لیگ برتر محسوب می‌شود و این شرایط نشان می‌دهد نیاز به تغییرات اساسی و البته بهترین استفاده از زمان در آنها احساس می‌شود.

در این شرایط انتظار دو تیم برای شنیدن پاسخ مثبت از یک سرمربی باعث می‌شود حداقل یکی از آنها بابت از دست دادن زمان متضرر شود و مشخص نیست مدیران دو باشگاه پلن دیگری برای فصل اینده خود دارند یا نه.

از سپاهان نام‌هایی مثل دایی و الکساندر نوری به گوش می‌رسد که شدنی نیستند و در ذوب‌آهن هم شایعه شده گزینه بعدی هدایت این تیم جواد نکونام است که مشخص نیست تا چه حد جدی باشد و در هر صورت اینطور بر می‌آید که هرکدام از این دو تیم از قلعه‌نویی جواب منفی بشنوند ضربه سنگینی خواهند خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز