خبرگزاری کار ایران

آذری دوست دارد به ذوب‌آهن برگردم

محمدامین بهرامی: از کرانچار عذرخواهی کردم و از اردو خارج شدم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۴۹۳

گلر تیم امید کشورمان از خروجش از اردو به دلیل عدم آمادگی جسمانی خبر داد.

محمدامین بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش بعد از مصدومیت اظهار داشت: مصدومیتم رفع شده است ولی هنوز به آمادگی بدنی لازم برای بازی نرسیدم و باید مدتی تمرینات انفرادی انجام دهم تا آماده حضور در میادین شوم. لحظه شماری می‌کنم که مجدداً‌ آماده بازی شوم.

وی در مورد دعوتش به ادوی تیم امید گفت: من به اردو دعوت شدم ولی تمرین نکردم و به اردو رفتم و از آقای کرانچار و کادرفنی خواستم اجازه دهند در این اردو نباشم تا تمریناتم را پیگیری کنم و هر وقت آماده تمرینات گروهی شدم مجدداً برگردم و به امید خدا از اردوی بعدی در خدمت تیم امید خواهم بود.

دروازه‌بان تیم امید در مورد انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی عنوان کرد: من سابقه کار کردن با ایشان را ندارم ولی کارنامه موفقی دارند و به جز این فصل که در سپاهان نتیجه نگرفت همیشه نتایج خوبی گرفته‌ است. در سپاهان هم تیم خوب بازی می‌کرد ولی نتیجه نمی‌گرفت. در کل انتخاب خوبی برای تیم امید انجام شد و امیدوارم موفقیت حاصل شود.

بهرامی در مورد مصدومیتش از ناحیه سر هم گفت: مصدومیتم رفع شده است ولی همیشه باید با گارد محافظ روی سرم در زمین حاضر شوم و این لقب پیترچک روی من مانده است.

گلر تیم امید در مورد اینکه آیا بعد از سال‌ها می‌توانیم سهمیه المپیک بگیریم یا نه، خاطرنشان کرد: این بستگی به کادرفنی، بازیکنان و شرایط دارد و امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا با این مهم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به وضعیتش برای فصل بعد خاطرنشان کرد: سربازی من تمام شده است و با ذوب‌آهن قرارداد دارم. آقای آذری من را دوست دارد و گفته است می‌خواهد به تیم برگردم ولی باید صحبت کنم و شرایط را ببینم. دوست دارم در جایی باشم که به من بازی برسد ولی اگر شرایط ذوب‌آهن خوب باشد در خدمت این تیم خواهم بود.

بهرامی در پایان گفت: در مدت مصدومیتم انتظار داشتم جویای وضعیت من شوند ولی کسی سراغی از من نگرفت و فقط دکتر صادقی، پزشک تراکتورسازی بود که برایم هر کاری می‌توانست انجام داد. تا وقتی سالم هستید همه اطرافتان حضور دارند ولی وقتی مصدوم شدم کسی به فکر من نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز