خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: مردم دعا کنند پنجره نقل و انتقالات باز شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۸۰۷

دروازه بان پرسپولیس می گوید 5 سال قرارداد دارد و در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در پایان بازی تیمش با الجزیره به خبرنگاران گفت:این پیروزی را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم واقعاً آنها امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند اگر این نتیجه رخ نمی‌داد به خاطر هواداران گریه می‌کردم در طول بازی به ائمه پناه بردیم که ما را یاری کنند تا مزد هواداران را امروز بدهیم. به لطف خدا برنده این دیدار شدیم و دل همه هواداران را شاد کردیم.

وی ادامه داد: تیم الجزیره خیلی خوب بود و سه چهار بازیکن خوب داشت که بازیکنان ما را اذیت کردند. آن‌ها آمده بودند که گل نخورند اما خدا را شکر می‌کنم این فصل به خوبی تمام شد و امیدوارم مردم دعا کنند تا پنجره نقل و انتقالات باز شود.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین گفت: لیگ ایران و پرسپولیس امسال برای من تمام شد. الان فقط به تیم ملی فکر می‌کنیم و از همه می‌خواهم به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی روحیه بدهند تا از روسیه سربلند برگردیم.

بیرانوند در مورد عملکرد خودش در بازی امروز نیز عنوان کرد: امیدوارم در بازی امروز هواداران را راضی کرده باشم چون از من انتظاری جز این ندارند. دستبوس همه آن‌ها هستم.

او درباره ماندن یا رفتنش از پرسپولیس گفت: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و بی‌خود کرده‌ام بگویم پرسپولیس تمام!

بیرانوند همچنین درباره وضعیت وحید امیری در این تیم توضیح داد: وحید یکی از دوستان صمیمی من بوده و گزینه اصلی‌اش در ایران، پرسپولیس است. تمام ملی‌پوشان روی تیم ملی تمرکز گذاشته‌اند و شاید بعد از جام جهانی پیشنهاداتی داشته باشند. امیری سال‌هاست بازی می‌کند اما دو سه سال است که از پرسپولیس پول خوبی می‌گیرد. اگر قرار به رفتن او باشد، هواداران می‌دانند زحمت زیادی کشیده است.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین در تمجید از کاپیتان تیمشان گفت: من فقط به سوپرمن خودمان می‌خواهم تبریک بگویم. او واقعا یک رهبر واقعی در تیم است. به او گفتم اگر در ملوان مربی شدی، خودت هم بازی کن و مرا به عنوان سرباز به ملوان ببر. سید خیلی به تیم ما و مخصوصا به من کمک می‌کند. به شما قول می‌دهم تمام تیم به جز صادق محرمی که از جمع ما جدا شد، فصل آینده می‌مانند. امیدوارم هواداران به محرمی بی‌احترامی نکنند چون خیلی زحمت کشیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز