خبرگزاری کار ایران

مورینیو: با رونالدو هیچ چیز برای پرتغال غیرممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۱۷

سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه با ESPN در برزیل گفته با رونالدو برای تیم ملی پرتغال هیچ چیز غیرممکن نیست.

به گزارش ایلنا، سرمربی سابق چلسی، رئال مادرید، اینتر و پورتو هرگز به عنوان مربی در رده ملی فعالیت نداشته اما اما در بخشی از مسابقات در جام جهانی روسیه حضور خواهد داشت.

مورینیو در مصاحبه با ESPN در برزیل گفت: پرتغال تیم جالبی دارد. بدون رونالدو، غیر ممکن خواهد بود اما با او هیچ چیز غیرممکن نیست. 

او ادامه داد: من معتقدم تیم ملی آرژانتین بدون لیونل مسی یک مدعی نخواهد بود اما به همراه او، این تیم یکی از تیم‌های محبوب خواهد بود. من بسیار ساختار اصلی برزیل را دوست دارم؛ آن تاکتیکی و ذهنی است.  استعداد طبیعی فوتبال این کشور با رویکرد جدی، فیزیکی و تاکتیکی مخلوط است.

سرمربی منچستر افزود: آنها بازیکنانی مانند کوتینیو، خسوس، نیمار و ویلیان را در اختیار دارند؛ بازیکنان با کیفیت و برجسته. ما در جام جهانی تیم‌های سنتی اروپایی را داریم، اعتقاد دارم که اسپانیا یک تیم واقعی است. آنها با یک فلسفه بازی مشخص رقابت‌ می‌کنند. این را می‌توانم بگویم که آنها بهتر از هر رقیب اروپایی دیگری هستند. اما باید این را ببینیم؛ برای یک هفته به روسیه سفر می‌کنم و از تماشای بازی‌ها لذت می‌برم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز