خبرگزاری کار ایران

قلعه ژنرال فرو ریخت

استقلال سه - ذوب آهن یک / قیامت تیام در آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۲۱۰

استقلال تهران در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و با نمایش بی نظیر مهاجم سنگالی‌اش راهی دور بعدی شد.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 آبی‌های تهرانی از شاگردان امیر قلعه نویی میزبانی کردند و برای صعود به مرحله بعدی با توجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت، به برتری با تفاضل بیشتر از یک گل نیاز داشتند.

این بازی هیجانی پرافت و خیر دنبال شد و در نیمه اول با دو گل مامه بابا تیام به سود میزبان به پایان رسیده بود. برخورد بازیکنان و روند جذاب بازی در ادامه دو گل دیگر داشت و در پایان با نتیجه سه بر یک این تقابل با برتری شاگردان وینفرد شفر همراه شد تا آبی‌ها به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

 گزارش این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: احمد ابوبکر ال کعف، ابوبکر سلیم و علی القیضی - داور چهارم: اوکابه تاکوتو

اخطار: مامه بابا تیام و فرشید باقری و خسرو حیدری از استقلال / حسینی از ذوب آهن

 

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان(امید نورافکن، 44)، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری(جابر انصاری، 84)، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی(علی قربانی، 90) و مامه تیام

 

ترکیب ذوب آهن:

محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، ولیسانی، اکبر ایمانی، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر(مهدی رجب زاده، 71)، کی روش استنلی،  بختیار رحمانی(محمدرضا عباسی، 79)، مرتضی تبریزی​(ربیع عطایا، 58)

 

شرح گل:

استقلال یک - ذوب آهن صفر /  مامه بابا تیام؛ دقیقه 11: مهاجم استقلال با ضربه‌ای مطمئن از روی نقطه پنالتی دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا شاگردان شفر در خانه از حریف پیش بیفتند.

استقلال دو - ذوب آهن صفر / مامه بابا تیام؛ دقیقه 41: بر خلاف روند بازی که ذوب آهن روی دروازه استقلال موقعیت‌های بیشتری پس از گل اول ایجاد کرده بود، تیام در این دقیقه از غفت مدافعان ذوب آهن استفاده کرد تا با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه مظاهری را برای دومین بار در این بازی تسلیم کند.

استقلال سه - ذوب آهن صفر / مامه بابا تیام؛ دقیقه 64: توپ ربایی در میانه میدان با استارت وریا غفوری به نزدیکی دروازه ذوب آهن رسید تا تیام با پاس به بیرون و یک ضربه مطمئن سومین گل استقلال در این بازی را وارد دروازه حریف کند.

استقلال سه - ذوب آهن یک / قاسم حدادی فر؛ دقیقه 66: استقلالی‌ها مسرور از گل سوم بودند که قاسم حدادی فر با یک شوت از پشت محوطه جریمه و البته برخورد با مدافع استقلال در بین راه تفاضل گل را برای ذوب آهن کم کرد.

 

گزارش بازی:

دقیقه 1: برخورد مامه بابا تیام با میلا فخرالدینی چند ثانیه پس از سوت داور خطا اعلام شد و داور مسابقه به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد تا برای ادامه بازی محتاط تر عمل کند.

دقیقه 6: چسبیده به محوطه جریمه استقلال با بازی خشن مدافع ذوب آهن صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال جپارف بی اثر بود و دفع شد.

دقیقه 9: سانتر به پشت مدافعان را آرمین سهرابیان با کنترل موفق به محوطه جریمه کشاند تا با خطای ولسیانی سرنگون شود و ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شود.

دقیقه 14: ضربه سر جورجی ولسیانی روی سانتر میلاد فخرالدینی با اختلاف اندک از دروازه رحمتی به اوت رفت.

دقیقه 19: با کنترل فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه ذوب آهن ارسال تیام به جپارف رسید اما ضربه او در چارچوب قرار نگرفت.

دقیقه 27: مامه بابا تیام با پاس کوتاه پشت محوطه جریمه به فرشید باقری موقعیت مناسبی برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه هافبک استقلال را مظاهری با واکنشی عالی در آغوش گرفت.

دقیقه 28: این بار نوبت بازیکنان ذوب آهن شد که خطر جدی روی دروازه مهدی رحمتی ایجاد کنند، دروازه بان استقلال و غفوری در دو مرحله این توپ را دفع کردند.

دقیقه 29: شوت بوحمدان که با عبور از خسروس حیدری به دروازه استقلال نزدیک شده بود با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: مهدی رحمتی خوش شانس بود که سانتر تیز محوطه شش قدم استقلال از پای تبریزی جدا شد و با واکنش مدافعان استقلال دفع شد.

استقلال سه - ذوب آهن یک /  قیامت تیام در آزادی

آمار دو تیم در نیمه اول

دقیقه 48: شوت خطرناک قاسم حدادی فر از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 49: برخوردهای زنجیره وار بازیکنان ذوب آهن با آبی‌ها سبب توقف بازی و تصمیم داور برای جریمه کردن آنها می‌شود.

دقیقه 60: جریان بازی با سرعت بالایی دنبال می‌شود با توپ ربای ی فرشید اسماعیلی و ضدحمله استقلال سانتر به درون محوطه ذوب آهن خطرناک از جلوی تیام رد شد.

دقیقه 69: ضد حمله برای استقلال با پاس عرضی به امید نورافکن رسید و با اینکه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما شوت او راهی اوت شد.

دقیقه 80: سانتر زمینی به محوطه جریمه استقلال با خروج به موقع سیدمهدی رحمتی خطرساز نشد. سنگربان استقلال دچار مصدومیت جزیی هم شد.

دقیقه 84: سانتر خسرو حیدری به تیرک دروازه ذوب آهن برخورد کرد و توپ برگشتی را فرشید باقری با شوتی محکم روانه دروازه حریف کرد که واکنش دیدنی مظاهری مانع از گلزنی هافبک استقلال شد.

دقیقه 88: همکاری فرشید اسماعیلی و تیام این بار یک موقعیت مناسب دیگر برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه مهاجم استقلال در دستان مظاهری جای گرفت.

دقیقه 2+90: جابر انصاری به دلیل مصدومیت لحظاتی بیرون از زمین مسابقه بود.

دقیقه 5+90: ربیع عطایا فرصت گلزنی برای ذوب آهن را در چند قدمی دروازه استقلال از دست داد.

استقلال سه - ذوب آهن یک /  قیامت تیام در آزادی

آمار نهایی بازی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز