خبرگزاری کار ایران

میلاد میداوودی در گفتگو با ایلنا

دربی آسیایی اتفاق حساس و جذابی است/ تیام فصل آینده با اختلاف آقای گل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۱۹

مهاجم سابق استقلال از صعود تیم محبوبش به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

میلاد میداوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود و استقلال توانست با این برد با ارزش به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها صعود کند و این اتفاق را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. از زمانی که شفر به استقلال آمده این تیم متحول شده است و کیفیت خوبی ارائه می‌دهد و اگر با همین کیفیت ادامه دهد حتی می‌تواند به فینال آسیا صعود کند.

وی در مورد احتمال تقابل سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی گفت: قطعاً دربی آسیایی حساس‌تر و جذاب‌تر از سایر بازی‌های دو تیم خواهد بود و امیدوارم اگر این اتفاق افتاد استقلال پیروز شود تا قدرت خودش را در آسیا به رخ همه بکشد و ثابت کند یکی از بهترین‌های آسیاست.

مهاجم سابق استقلال که برای دیدن بازی به ورزشگاه رفته بود در مورد تشویقش از سوی تماشاگران گفت: من یک سال و نیم در استقلال بودم و 40 بازی برای این تیم انجام دادم و در این 40 بازی به قدری خوب بودم که هواداران تا این حد من را دوست دارند و به من لطف دارند. من هنوز استقلالی‌ام و این تیم را دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

میداوودی در مورد عملکرد تیام هم گفت: از همان روز اول که آمد گفتم او مهاجم خوبی است و بالاتر از سطح آسیاست. فصل بعد هم شک نکنید مدعی اصلی آقای گلی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با اختلاف آقای گل خواهد شد.

وی در مورد وضعیت نفت مسجد سیلمان هم عنوان کرد:‌ شرایط تیم خوب است و به دنبال یک اسپانسر هستیم تا در لیگ برتر از ما حمایت کند. هدف ما در فصل اول حضور در لیگ برتر فقط بقا است و باید تیم را نگه داریم تا در آینده به فکر رتبه‌های بالاتر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز