خبرگزاری کار ایران

مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بیایند

سیدجلال: پرتغال، اسپانیا و آلمان مدعی قهرمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۳۷

مدافع تیم ملی از هواداران درخواست کرد که این تیم را در دیدار با ازبکستان حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی ، پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هنوز تیم ملی تشکیل نشده، امروز ما و استقلالی‌ها اضافه شدیم تا خود را برای مهمترین رویداد فوتبالی، یعنی جام جهانی آماده کنیم.شرایط سختی داریم  اما باید تمام تمرکز خود را روی تمرینات بگذاریم و با تفکرات که کی روش دارد پیش برویم.

وی ادامه داد:مدتی است همه چیز درباره تیم ملی فراموش شده،  باید کمک کنیم تا تیم ملی با قدرت راهی جام جهانی شود.ما با فوتبال بین‌المللی فاصله داریم و شرایط سخت است فقط باید از تجربیات کی‌روش که در تیم‌های بزرگ دنیا کار کرده است استفاده کنیم.

حسینی درباره دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان هم گفت: هر دیداری دوستانه تأثیر زیادی روی اعتمادبه‌نفس بازیکنان دارد. من از مردم و هواداران خواهش می‌کنم در روزی که فکر کنم روز آخری باشد که در ایران خواهیم بود به ورزشگاه بیایند و حمایت خود را نشان دهند. بازیکنان جوان تیم ملی نیاز به حمایت دارند تا با روحیه بالاتری در جام جهانی حضور یابند.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سؤال فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان جام جهانی می‌شود، گفت:نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. جام جهانی مهمترین رویداد فوتبالی است و همه تیم‌ها با آمادگی کامل می‌آیند. اما به نظر من پرتغال، اسپانیا و آلمان تیم‌های مدعی هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز