خبرگزاری کار ایران

بازی با ترکیه، یونان و ازبکستان محک خوبی می‌تواند باشد

جهانبخش:گلزنی در جام جهانی فوق العاده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۴۰

مهاجم تیم ملی ابراز امیدواری کرد یکی از گلزنان جام جهانی برای ایران باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش در پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت:خیلی خوشحالم  پس از مدتی که تیم ناقص بود، امروز بیشتر بازیکنان رسیده‌اند. بچه ها روحیه خوبی دارند و تمرینات را با تمام قوا شروع می‌کنیم. من هم شرایط تمرین را دارم و از امروز محکم و با قدرت تمرینات‌مان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر وقت که شرایطش را داشته باشم که برای تیم ملی بازی کنم، با همه وجود و تلاشم بازی خواهم کرد. می‌خواهم برای تیم ملی مهم باشم و اگر مثمرثمر باشم، فوق‌العاده می‌شود. اگر حضورم همراه با گل یا پاس گل هم باشد، خیلی خوب خواهد شد.

جهانبخش درباره دیدارهای  دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان، یونان و ترکیه گفت: ‌کادر فنی با نیازهایی که تیم ملی داشته است بازی‌های تدارکاتی را پیش‌بینی کرده تا قبل از جام جهانی محک جدی بخوریم.ازبکستان تیمی فیزیکی دارد و یونان و ترکیه هم به عنوان تیم‌هایی که در اروپا حضور دارند و نزدیک به اسپانیا و پرتغال هستند، می‌توانند محک خوبی برای تیم ملی باشند تا هماهنگی‌هایی که متأسفانه این مدت کمتر شده را بین بازیکنان بیشتر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز