خبرگزاری کار ایران

نقشه‌ی ونگر برای دو فوق ستاره؛

چرا رونالدو و مسی به آرسنال نرفتند؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۶۸

آرسن ونگر می گوید که می‌توانست کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در زمان سرمربیگری آرسنال به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، آرسن ونگر که 22 سال از عمر مربیگری‌اش را در آرسنال سپری کرده توضیح می‌دهد چگونه برای خرید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تلاش کرده است. رونالدو پیش از سفر به مادرید از لیسبون به منچستریونایتد پیوسته بود.

ونگر به سایت رسمی باشگاه آرسنال می‌گوید:«آشکارترین بازیکن که آرسنال از دست داده و در ذهنم باقی است، رونالدو نام دارد. او در اینجا به همراه مادرش حضور داشت و ما بسیار برای امضای قرارداد نزدیک بودیم. منچستریونایتد وارد رقابت شد و در آن زمان کارلوس کی روش را داشتند که مربی آنها بود. منچستریونایتد برابر لیسبون بازی کرد، رونالدو فوق العاده بود و آنها قرارداد را امضا کردند. 

او ادامه داد: «روی رقم 4.5 میلیون پوند ما هنوز در حال مذاکره بودیم. دیوید دین با خورخه مندس ملاقات کرد و او نماینده لیسبون هم بود، بنابراین ما بسیار نزدیک بودیم. اما منچستریونایتد 12 میلیون پوند پرداخت کرد که ما در آن زمان چنین بودجه‌ای نداشتیم.»

سرمربی آرسنال افزود:«من با والدین سسک فابرگاس ملاقات کردم. در آن زمان ما برای خرید جرارد پیکه و لیونل مسی هم مشتاق بودیم. ما برای خرید هر سه بازیکن تلاش کردیم اما مطمئنا جواب نمی‌داد چرا که ما با مدیربرنامه‌ها سر و کار داشتیم. بارسلونا نمی‌خواست مسی را از دست بدهد و با پیشنهاد خوب او را نگه داشتند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز