خبرگزاری کار ایران

واکنش ستاره آرسنال بعد از دعوت نشدن به روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۹۳۳

هافبک آرسنال از ناکامی در راهیابی به لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی روسیه نارااحت است.

به گزارش ایلنا، غیبت جک ویلشر به عنوان کاپیتان تیم آرسنال در لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی روسیه تعجب برانگیز بود و این بازی اصرار دارد حضورش در این مسابقات می‌توانست تاثیرگذار باشد. ویلشر اعتراضش به تصمیم گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس را در شبکه‌های اجتماعی نشان داد.

بدون شک می‌توان گفت که به طور طبیعی از خط خوردن لیست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی ناامید شده‌ام. تمام فصل آماده بودم، در مدت رقابت‌های تند و قوی ایستادم، بنابراین اعتقاد دارم باید در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشم. با توجه به این فرصت می‌توانستم تاثیر مثبتی در تیم داشته باشم. 

او ادامه داد: با این حال من باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارم و برای تمامی بازیکنان در جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت می‌کنم. همیشه طرفدار انگلیس خواهم بود و از آنها حمایت می‌کنم. 

ویلشر در فصل 17-2018 38 مرتبه با پیراهن آرسنال بازی کرد اما 20 بازی در لیگ برتر انگلیس حضور داشت. به غیر از ویلشر، جو هارت از منچسترسیتی، رایان برتنارد از ساوتهمپتون، کریس اسمالینگ از منچستریونایتد هم در لیست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی جای ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز