خبرگزاری کار ایران

بررسی خرید‌های استقلال در فصل هفدهم؛

شروع بد و جبران در نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۱۲

استقلال در فصل گذشته هم خرید خوب داشت و هم خرید نا موفق.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل نقل و انتقالات فصل هجدهم هم در آستانه شروع شدن است و به همین بهانه به عملکرد آبی‌پوشان تهران در جذب بازیکن در فصل گذشته پرداخته‌ایم:

آبی‌پوشان در خط دفاع اقدام به جذب پژمان منتظری و آرمین سهرابیان کردند که هر دو اگرچه از نیم فصل دوم در ترکیب قرار گرفتند ولی عملکرد موفقی داشتند و توانستند به خوبی اوضاع خط دفاع استقلال را در مصدومیت حسینی و پادوانی سرو سامان دهند.

شجاعیان، جپاروف و جباری هم در خط هافبک جذب شدند و روزبه چشمی هم نامش دوباره به فهرست تیم اضافه شد. از این جمع به جز مجتبی جباری که یک خرید کاملاً شکست‌خورده بود، بقیه نفرات توانستند عملکرد خوبی ایفا کنند.

مهدی قائدی جوان هم در این پست جذب تیم شد که دچار حادثه تلخی شد و فصل را از دست داد ولی حضور کوتاهش در این تیم نشان از یک خرید خوب و آینده‌دار داشت.

در خط حمله حسن بیت‌سعید و سجاد شهباز زاده به تیم اضافه شدند که هر دو خرید شکست خوردند و نیم فصل از تیم جدا شدند تا خریدهای استقلال در این پست جواب ندهد.

آبی‌پوشان در نیم فصل با سرمربی آلمانی به فکر ترمیم نقاط ضعف خود افتادند. محسن کریمی و بهنام برزای نیم فصل دوم به فهرست اضافه شدند که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب تیم نبودند.

شیخ‌الاسلامی، حسن حیدری، فردین نجفی و محمد جواد محمدی هم خریدهایی بودند که فرصت بازی نیافتند.

بویان و تیام هم دو خرید خارجی استقلال در نیم فصل بودند که اولی یک خرید شکست خورده و بدون استفاده بود ولی دومی به قدری خوب بود که همه اشتباهات استقلال در جذب بازیکن در طول فصل را به تنهایی جبران کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز