خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: از توجه رئیس جمهور به ورزش ممنونیم/ می‌توانیم با برد مقابل مراکش در روز عید فطر بهترین هدیه را به مردم بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۴۰

وزیر ورزش و جوانان گفت: بازی اول ایران با مراکش بسیار برای ما مهم است چون می توانیم در صورت پیروزی مابقی راه را نیز با اقتدار جلو برویم.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز به همراه وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال به دیدار دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان رفتند.

در این دیدار دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در صحبت های کوتاهی اظهار داشت: ممنون هستم از رییس جمهور که با اعضای تیم ملی دیدار کردند، هرچند که ایشان جلسه هیات دولت داشتند ولی در این دیدار حاضر شدند.

وی افزود: آقای رییس جمهور همواره روی ورزش حساسیت دارند و ممنونم که از ورزش و فوتبال همیشه حمایت کرده اند. باعث خوشحالی است که در این دور از جام جهانی بدون اما و اگر‌ توانستیم صعود کنیم. ما در جام جهانی در گروه سختی قرار داریم ولی همچون گذشته که ثابت کرده ایم هرجا که فعل خواستن صرف شده بهترین نتیجه را گرفته ایم.

سلطانی فر گفت: بازی اول ما با مراکش بسیار برای ما مهم است چون می توانیم در صورت پیروزی مابقی راه را نیز با اقتدار جلو برویم. بازی با مراکش در روز عید فطر برگزار خواهد شد و ما می توانیم بهترین عیدی را به همه مردم هدیه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز