خبرگزاری کار ایران

میرزایی: منتظر انتخاب سرمربی جدید هستم/ سپاهان باید به بالای جدول برگردد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۲۷

مهاجم جوان سپاهان در مورد وضعیت خودش و تیمش در تعطیلات لیگ صحبت کرد.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: از زمانی که تمرینات تیم تعطیل شده است به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم تا آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم و بی‌صبرانه منتظر فصل جدید هستم.

وی در مورد وضعیتش در نقل و انتقالات گفت: قرارداد من تمام شده است و پیشنهاداتی هم دارم ولی منتظر تعیین تکلیف سپاهان هستم تا سرمربی مشخص شود و پس از آن تصمیم می‌گیرم.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و فقط چنین خبری را شنیده‌ام. آقای قلعه‌نویی رزومه مشخصی دارد و کارنامه‌اش نیازی به توضیح ندارد و در سپاهان هم نتایج موفقی کسب کردند. امیدوارم هر اتفاقی خیر باشد همان بیافتد.

میرزایی در مورد خط خوردن دو بازیکن سپاهان از اردوی تیم ملی عنوان کرد: خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و دوست داشتم تیم ما هم در تیم ملی سهمیه داشته باشد. امیدوارم بازهم سعید آقایی و علی کریمی به تیم ملی دعوت شوند.

وی در پایان در مورد شرایط سپاهان گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و بدترین نتایج ممکن کسب شد ولی سال بعد چه من در خدمت سپاهان باشم چه نباشم این تیم جایگاهش اینجا نیست و باید به بالای جدول برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز