خبرگزاری کار ایران

صحبت های مهدی شیری پس از پیوستن به پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۳۶

خرید جدید پرسپولیس می گوید توجهی به محرومیت باشگاه از پنجره تابستانی ندارد.

به گزارش ایلنا، مهدی شیری اولین خرید باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود که امروز با حضور در باشگاه و توافق با مسوولان قراردادش را به امضا رساند.مدافع فصل گذشته پیکان در خصوص حضورش در این تیم در شرایطی که آنها با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه هستند گفت: خب باید بگویم که بعد از پیشنهاد پرسپولیس نتوانستم به این مساله اصلا فکر کنم. توجهی به محرومیت باشگاه ندارم و قراردادم را با این نیت امضا کردم که به اهداف بزرگم به همراه این تیم برسم.

شیری ادامه داد: بعد از اینکه شایعات مربوط به حضورم در پرسپولیس منتشر شد هواداران پرسپولیس به من لطف زیادی داشتند و از همان لحظه متوجه شدم کار سختی پیش رو خواهم داشت. به تیمی آمدم که هواداران آن در آسیا و فوتبال ایران مثالزدنی و خاص هستند.

وی در خصوص اینکه پیش از این گفته می‌شد با سپاهان به توافق رسیده گفت: پیشنهاد داشتم و قراردادم با پیکان به اتمام رسیده بود. یکی از پیشنهادات خوبم هم از نظر مالی باشگاه سپاهان بود. برای عدم حضورم در این تیم دلایل شخصی داشتم و اکنون دلیلی ندارد بخواهیم درباره آن حرف بزنم و خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم.

شیری درباره اینکه در صورت عدم بخشش پرسپولیس برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد گفت: امیدوارم که پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و مدیران باشگاه نیز خیلی به این مساله امیدوار هستند. اگر هم باز نشود که نیم فصل در خدمت باشگاه پیکان خواهم بود و بعد از آن به پرسپولیس بازمی‌گردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز