خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی خواهان همکاری کی‌روش در سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۴۰

سرمربی جدید سپاهان در مورد پیوستن کی‌روش استنلی به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از پیوستن قلعه‌نویی به سپاهان خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کی‌روش استنلی، مهاجم ذوب‌آهن هم به همراه قلعه‌نویی به سپاهان خواهد رفت و حتی گفته می‌شود وی اجازه تمدید قرارداد استنلی را با ذوب‌آهن نداده بود.

قلعه‌نویی در خصوص شایعه حضور کی‌روش استنلی در سپاهان و اینکه گفته می‌شود وی در نیم فصل اجازه نداده این بازیکن با ذوب آهن تمدید کند، گفت: این صحبت‌ها مربوط به فضای مجازی است و بچه‌های دهه 80 این حرف‌ها را باور می‌کنند چون اطلاعات ندارند. سال اولی که من از استقلال به سپاهان رفتم کدام بازیکنان را بردم؟ برای یکسری افراد متاسفم. وقتی خسرو حیدری و جانواریو خودشان خواستند از استقلال بروند من او را جذب کردم. از حیدری سوال کنید و او را روی خط بیاورید. او می‌خواست به جایی برود که اصلا برایش خوب نبود، او گفت اگر شما من را جذب نکنید من باز هم نمی‌مانم و به تیم دیگری می‌روم. البته با یک شخص هم مشورت کرد که نمی‌خواهم اسم او را الان بیاورم اما حالا یک سوال از شما دارم، اگر بازیکنی آزاد باشد ما نمی‌توانیم او را بگیریم؟ من اصلا در مورد ذوب آهن حرف نمی‌زنم و کلی حرف می‌زنم. به روح مادرم قسم اصلا در مورد تمدید قرارداد کی‌روش با ذوب آهن حرفی نزدم و همان طور که گفتم این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که سنشان پایین است در صفحات مجازی درگیر این گونه مسائل هستند.

وی ادامه داد: زمانی که در تراکتورسازی بودم استقلال کرار و تیموریان دو ستون تیم ما را گرفت. وجدانا من تا به حال حرفی زدم یا گلایه‌ای کرده‌ام؟ این نسل جدید خیلی چیزها را نمی‌دانند. به آن‌ها هم دروغ می‌گویند، یکسری فضای مجازی فیک هم اطلاعات دروغ به مردم می‌دهند. آقای آذری هر کدام از بازیکنان ذوب آهن را گرفتند که هیچ وگرنه این حرفها فقط دروغ است ولی این را هم بگویم هر باشگاهی می‌تواند با بازیکنان آزاد مذاکره کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز