خبرگزاری کار ایران

برانکو: بازی با الدحیل سخت است اما به تیمم ایمان دارم/ خاطرات خوبی از لخویا داریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۳۳

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با الدحیل صحبت کرد.

برانکو ایوانکوویچ در گفت و گو با ایلنا،درباره بازی با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود ولی من به بچه ها و شاگردان خودم ایمان دارم. ما می خواهیم به فینال این رقابت ها صعود کنیم. ما با دشوارترین حریف ممکن در قرعه‌کشی روبرو شدیم. نتایج تیم الدحیل برابر العین امارات که قدرتمندترین تیم حال حاضر امارات است به خودی خود گویای توانایی‌های بالای آن‌ها است، اما قطعا پرسپولیس هم حریف خوشایندی برای رقبای آسیایی نیست. 

وی در ادامه افزود: طی این سه فصل خاطرات خوبی از تیم لخویا داریم. تیمی که همین الان خیلی از نفرات الدحیل را تشکیل می دهد. یکی از خوبی های این قرعه کشی آن است که ما بازی برگشت را در زمین خودمان یعنی ورزشگاه آزادی به انجام می رسانیم و هوادارانمان همراهمان خواهند بود. من از انجام چنین رویارویی خوشحال هستم زیرا بار دیگر حضور بیش از صد هزار تماشاگر و هواداران ما در ورزشگاه آزادی، بازیکنان ما را روی بال‌های سرخ خود به سمت پیروزی نهایی حمل نموده و به پرواز خود در اوج آسیا ادامه خواهیم داد. 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر ما شوق به حضور در مرحله نهایی آسیا را داریم نباید از هیچ حریفی بهراسیم. من به شاگردان خودم و قدرت و اراده آن‌ها اعتقاد دارم و قدرت اصلی ما در هواداران‌مان نهفته است که با حمایت از تیم خودشان سرنوشت نهایی را رقم خواهند زد، چنانکه همواره و به ویژه در سه سال اخیر شاهد بوده‌ایم. 

ایوانکوویچ در ادامه تصریح کرد: وقتی هواداران‌مان هستند و وقتی اعتماد و حمایت آن‌ها را داریم، از هیچ مبارزه‌ای حتی ناعادلانه واهمه نداریم. 

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: در آخر برای تیم خودم و همچنین استقلال تهران آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که بتوانیم این مرحله را با برد پشت سر بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز