خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم السد: با استقلالی ها غریبه نیستیم/ فرصت خوبی برای رقابت با آنها داریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۴۹

مدیر باشگاه السد درباره رویارویی با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله البریک مدیر باشگاه السد درباره رویارویی با استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قرعه متعادلی است. همه تیمهایی که به این مرحله رسیده اند خوب و قدرتمند هستند. همانطور که تیم ما به این گونه است. ما آماده رویارویی با استقلال ایران هستیم.

وی در ادامه افزود: فرصت خوبی برای آماده سازی داریم و می توانیم از زمان به وجود آمده برای ریکاوری و تقویت تیم استفاده کنیم. فصل به اتمام رسیده و می توانیم با آمادگی بالا در آن برهه به مصاف استقلال برویم.

مدیر تیم السد همچنین خاطرنشان کرد: به سخت بودن و همچنین اهمیت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان‌آسیا واقف هستیم. استقلال هم برای ما تیم غریبه ای نیست. سال گذشته مقابل آنها در مرحله پلی آف بازی کردیم. نگرانی بابت بازیکنان نداریم. آنها همیشه در موقعیت های حساس کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند.

البریک در پایان گفت: همه تیمهای حاضر در این مرحله توان قهرمانی دارند و ما هم می خواهیم به این افتخار دست پیدا کنیم. بازی ابتدایی ما در این مرحله در آزادی خواهد بود و سپس در خانه خودمان از استقلال پذیرایی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز