خبرگزاری کار ایران

اعتراف رئیس باشگاه بارسلونا:

تصمیم داشتم والورده را اخراج کنم!

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۱۴۹

رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید او یک روز پس از کنار رفتن کاتالان‌ها از لیگ قهرمانان اروپا توسط رم تصمیم داشت سرمربی این تیم را برکنار کند.

به گزارش ایلنا، یکی از اتفاقات عجیب فوتبال در فصل 17-2018 حذف غیرمنتظره بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا توسط رم بود که انتقادهای فراوانی را به ارنستو والورده وارد کرد.

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا درباره این شکست می‌گوید: روز بعد از این بازی ما می‌خواستیم به همه چیز پایان بدهیم. این طبیعی است، اما فصل برای ما خیلی خوب بود؛ مانند 9 از 10.

او ادامه داد: هنگامی که با والورده آغاز به همکاری کردیم از او شناخت داشتیم. می‌دانستیم که او یک مربی هوشمندی با چشم اندازی روشنی است و تغییر روند یک بازی با تعویض‌ را دارد. او یک قرارداد دوساله به اضافه یک فصل مشروط با ما دارد و فعلا به کارش ادامه می‌دهد.

رئیس باشگاه بارسلونا از انتقال‌های صورت گرفته توسط این مربی هم رضایت دارد: ما از خرید‌های او راضی هستیم. باید این را بگویم زمانی که یک بازیکن از لاماسیا می‌آید او با DNA باشگاه آشنایی دارد اما زمانی که شما از یک لیگ دیگر بازیکنی خریداری می‌کنید، آنها به زمان برای انطباق نیاز دارند. بنابراین من تعجب می‌کنم که کوتینیو و پائولینیو به هماهنگی دست پیدا کردند. دمبله با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد اما زمانی که آماده بود برای ما خوب بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز