خبرگزاری کار ایران

با حضور نمازی روی نیمکت ذوب‌آهن؛

جمع مخالفان کی‌روش در لیگ برتر جمع شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۲۲

سرمربی جدید ذوب‌آهن هم یکی از افرادی است که پیش از این با کی‌روش به چالش جدی خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از قطعی شدن حضور قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان، ذوبی‌ها برای از دست نرفتن زمان در فاصله کوتاهی جانشین وی را معرفی کردند و نیمکت این تیم به امید نمازی، دستیار سابق کی‌روش در تیم ملی رسید.

در روزهای اخیر صحبت‌ از حضور نفراتی مثل علیرضا منصوریان، دراگان اسکوچیچ و جواد نکونام هم برای هدایت ذوب‌آهن مطرح بود ولی در نهایت نیمکت این تیم به نمازی رسید.

نمازی که در دوره‌ای کوتاه دستیار کی‌روش در تیم ملی بود، بعد از مدتی با وی به اختلاف خورد و سرمربی تیم ملی عدر او را خواست تا راه این دو از هم جدا شود و نمازی به آمریکا رفت.

پس از جدایی نمازی از کادرفنی تیم ملی وی هیچوقت ادبیات انتقادآمیزی علیه سرمربی تیم ملی نداشت ولی در یک مقطع که نمازی گزینه هدایت تیم امید بود، مطرح کردن این موضوع از سوی او که کی‌روش مانع انتخابش برای این سمت شده است باعث شد ادبیات جدید و تندی میان این دو نفر برقرار شود و از آن پس نمازی هم به جمع مخالفان و منتقدان سرسخت کی‌روش اضافه شد.

پیش از این برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی به عنوان مخالفان سرسخت کی‌روش در لیگ برتر شناخته می‌شدند که حالا امید نمازی هم به جمع آنها اضافه شده است. البته وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال که رابطه خوبی با کی‌روش داشت هم اخیراً با او به چالش خورده است و باید دید این چالش ادامه دار خواهد بود یا نه.

در هر صورت لیگ هجدهم نمایندگان بیشتری از بین مخالفان کی‌روش نسبت به فصل گذشته در خود می‌بیند که در صورت ماندن سرمربی تیم ملی روی نیمکت تیم کشورمان پس از جام جهانی چالشی جدید میان او و سرمربیان لیگ برتری ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز