خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های راموس درباره دودستگی در رختکن رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۴۴

یکی از نکات مثبت عملکرد زین‌الدین زیدان در رئال مادرید، مدیریت فردی مناسب او در این تیم بوده است و کاپیتان این تیم سرخیو راموس هم به این موضوع اذعان دارد.

به گزارش ایلنا، او در روز رسانه‌های باشگاه رئال مادرید پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: «پیش از این ما شاید در رختکن‌مان دودستگی داشتیم اما الان جو رختکن‌مان فوق‌العاده است. اینجا دیگر چیزی به‌عنوان «من» وجود ندارد و خبری از خودخواهی‌های فردی در تیم نیست. زمانی که تیم به‌عنوان یک واحد گروهی می‌برد، تک تک بازیکنان آن هم برنده هستند.»

راموس با اشاره به انتقاداتی که از عملکرد این فصل تیمش در رقابت‌های داخلی اسپانیا می‌شود، ادامه داد: «انتقادات هرگز نمی‌توانند تمرکز ما را از روی هدف‌مان بردارند. به همین شیوه، تعریف و تمجید‌ها هم سبب نمی‌شود که ما دچار سهل‌انگاری شویم. در مسیر صعودمان به فینال ما تیم‌های بسیار خوبی را شکست داده‌ایم پس اینکه رئال مادرید یک بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد، اتفاقی تعجب‌آور یا تصادفی نیست. برای من هشت سال طول کشید تا بازی در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کنم پس قدرش را می‌دانم. ما تیمی هستیم که در آستانه تبدیل شدن به تیمی افسانه‌ای است. آمارها این را نشان می‌دهد. ما می‌توانیم چهارمین قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان طی 5 فصل اخیر را کسب کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز