خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان برزیل در جام جهانی روسیه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۵۰

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرد آلیسون، دروازه‌بان شماره یک این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در حالی که تقریبا سه هفته‌ تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زمان باقی‌ مانده است، کلودیو تافارل گفت آلیسون در جام جهانی روسیه دروازه‌بان شماره یک سلسائو خواهد بود.

تافارل که خود مدت‌ها دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بود و حضور در جام‌های جهانی ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ را تجربه کرده است، گفت‌: در سال‌های اخیر خیلی درباره نویر صحبت به میان آمد. او توانست استانداردهای دروازه‌بانی را تعیین کند. اکنون آلیسون به این استاندارد رسیده است. او پیشرفت بسیار خوبی در تیم رم داشته و من مطمئن هستم که در مسیر بسیار خوبی پیش خواهد رفت.

علاوه بر آلیسون، تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل ادرسون را نیز در اختیار دارد که درون دروازه‌ منچسترسیتی فصل خوبی را سپری کرد.

تیم‌ ‌ملی برزیل در حال‌ حاضر در خانه تمرین می‌کند و قرار است چند روز دیگر به لندن سفر کند و اردوی آمادگی خود را در این کشور برگزار کند. برزیلی‌ها بعد از بازی دوستانه با اتریش در وین به روسیه و اردوگاه خود در سوچی سفر خواهند کرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های کاستاریکا، صربستان و سوییس همگروه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز