خبرگزاری کار ایران

سایه ابهام بر استمفوردبریج؛ دردسرهای اخراج کونته

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۵۳

آنتونیو کونته مدتی استراحت می‌کند اگر از چلسی اخراج شود و این یک ضربه مالی بزرگ به چلسی وارد می‌کند.

به گزارش ایلنا، بعد از قهرمانی آبی‌های لندن در جام حذفی انگلیس ابهام در مورد آینده مربی این تیم بیشتر شده. او آشکارا گفته قصد رهاکردن یک سال آخر قرارداد خود را ندارد و این یعنی چلسی باید به طور کامل دستمزد یکساله او که 9 میلیون پوند است را بپردازد.

یک راه حل ساده برای رهایی از این بحران این است که کونته به یک کار دیگر برود اما همه گزینه‌های احتمالی از بین رفته‌اند. روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی ایتالیا را به دست گرفت، توماس توخل به‌عنوان مربی پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد و ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس ماندنی است.

اینترمیلان بعد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان به لوچانو اسپالتی وفادار می‌ماند و از کارلو آنچلوتی به‌عنوان گزینه اصلی هدایت ناپولی یاد می‌شود اگر مائوریتزیو ساری 59 ساله از این تیم برود.

کونته اگر از استمفوردبریج بیرون رانده شود منتظر یکی از تیم‌های طراز اول اروپا است و این برای چلسی گران تمام می‌شود چون باید 12 ماه دستمزد به او بدهند در حالی که کار نمی‌کند و این چیزی حدود 9 میلیون پوند می‌شود. مساله دستیاران او هم هست هرچند معلوم نیست باشگاه آنها را هم اخراج کند. جان لوکا اسپینلی مربی دروازه‌بان‌ها در چلسی ماندنی است بخصوص اگر کونته برود بدون اینکه تیم دیگری را انتخاب کند.

او که در تیم ملی ایتالیا هم با کونته همکاری کرده، رابطه خوب و موثری با تیبو کورتوآ داشته و از سوی دروازه‌بان بلژیکی و کل تیم مورد احترام است.

علاوه بر صرفه جویی، اسپینلی می‌تواند یک مشکل احتمالی را حل کند اگر در چلسی بماند چون کریستوف لولیچون، مربی دروازه‌بان‌های سابق چلسی که هنوز در استخدام باشگاه است، تعامل خوبی با کورتوآ ندارد.

کورتوآ 12 ماه دیگر با باشگاه قرارداد دارد و ایده کار دوباره با لولیچون احتمال رفتنش از چلسی را افزایش می‌دهد.

با وجود ابهام در مورد کونته و کادرش، چلسی در حال برنامه ریزی نقل و انتقالات است و شاید مجبور به تصمیم‌گیری درباره گرانترین خرید تاریخش، آلوارو موراتا شود. یوونتوس برای بازگرداندن موراتا ابراز علاقه کرده و میلان آخرین تیمی است که نامش در میان مشتری‌های مهاجم اسپانیایی مطرح شده.

میلان شاید نتواند با قیمت 57 میلیون پوندی چلسی برابری کند اما ممکن است به صورت قرضی با گزینه انتقال دایم او را به خدمت بگیرد. چلسی درباره فروش موراتا به قطعیت نرسیده چون باور دارد فصل بعد بهتر می‌شود اما اگر بخواهد برود، به او اجازه می‌دهند یا اینکه اگر با پول فروشش بتوانند جایگزین مورد نظر را پیدا کنند.

روبرت لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ و آنتونیو مارسیال از منچستریونایتد دومهاجم مد نظر چلسی هستند.

منبع: تلگراف

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز