خبرگزاری کار ایران

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

می‌دانستیم تن زاده به درد فوتبال نمی‌خورد / در حق سپیدرود کفران نعمت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۲۵

سنگربان فصل گذشته سپیدرود رشت از وضعیت مالکیت این تیم ناراضی است و می‎‌گوید در حق تیم مردمی کفران نعمت صورت گرفته است.

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره وضعیت ادامه همکاری با سپیدرود رشت گفت: قرارداد من در پایان فصل به پایان رسید. فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی‌های فکر می‌کردند به لیگ پایین سقوط می‌کنیم اما اینگونه نشد. پشتوانه بزرگی به نام هوادار داشتیم که به ما بسیار کمک کرد. 

او ادامه داد: اضافه شدن آقای کریمی به بازیکنان خیلی انگیزه داد. خداراشکر تیم با کمک کادرفنی، غیرت بازیکنان و حمایت بی نظیر هواداران تیم لیگ برتری ماند اما متاسفانه درست است برای هواداران خوشحال کننده بود اما برای بازیکنان و کادرفنی تلخ بود. نگاه می‌کنیم و  می‌بینیم که آینده مشخصی وجود ندارد و باشگاه برنامه‌هایش را به طور دقیق اعلام نمی‌کند.

دروازه بان سپیدرود درباره مدیریت باشگاه اعلام کرد: از طرف آنها اراده‌ای وجود ندارد که آقای کریمی بخواهد ادامه همکاری بدهد و همین ها به سپیدرود ضربه می‌زند. باید بگویم در حق سپیدرود کفران نعمت می‌شود و تیم ضرر می‌کند. به دنبال آن ورزش استان هم ضرر می‌کند.

حسینی درباره پرداختی به بازیکنان عنوان کرد: چند نفر 50 درصد گرفته‌اند و سقف همین است. فصل هم که تمام شده هنوز هیچ صحبتی برای تسویه حساب با بازیکنان نشده است. هر چه هم عنوان شده تنها حرف بوده؛ بیانیه داده‌اند که 68 درصد پرداختی داشته‌اند اما حالا که چندین هفته گذشته پولی به دست بازیکنان نرسیده است. رقم قرارداد ما نوعی نبود که اینگونه بخواهند دریافت کنند. 

سنگربان سرخپوشان درخصوص احتمال همکاری با نادردست نشان به عنوان سرمربی جدید سپیدرود بیان کرد: از این اتفاق خوشحالم. شاگرد ایشان بودم. به هر حال پیش از ورود ایشان برخی نام‌ها شنیده می‌شد که واقعا تعجب انگیز بود. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که بتوانیم برای فصل بعدی تصمیم گیری کنیم.

او ادامه داد: چون توانایی مالی ندارند آقای کریمی حاضر نشد ادامه همکاری کند. دست نشان هم باید پول داشته باشد تا بازیکنان قبلی را نگه دارد و همچنین بازیکن جدید بخرد. امیدوارم اتفاق‌های خوب برای سپیدرود بیفتد چون حیف است که تیم مردمی نابود شود. افرادی که باشگاه را در اختیار دارند کمترین قدمی برای سپیدرود برنداشتند. آقایان اندازه کودکی که برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌آید به تیم ارق نداشتند. حرف ما این است و رک می‌گوییم آنها شناختی از فوتبال ندارند و از کنار این تیم به دنبال مطرح شدند هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: حرف درباره تیم بسیار زیاد است. با آنها صحبت کردیم که فصل تمام شده است و باید به بازیکنان پول بدهید، برای ما مشخص کرده بود هر بازی که بردیم یک درصد خاصی دریافتی داشته باشیم. در کنار ما نبوندند. اگر تراکتورسازی و پاری جنوبی را نمی‌بردیم سقوط می‌کردیم، بجای اینکه در کنار بازیکنان و کادرفنی باشند در مقابل ما بودند.

دروازه بان سپیدرود افزود: دوست داشتند تیم با همین شرایط سقوط کند و بقیه مطالبات را به عنوان جریمه در نظر بگیرند و کارشان را تمام کنند. واقعا لفظ مالک برای آقای تن زاده درست نیست. چرا تیم ما طوری ساپورت نشد که هوادار دغدغه نداشته باشد. ایشان که توانایی مالی نداشتند چرا به تیمداری ورود کردند. پیش از بازی با تراکتورسازی به ما روحیه بدهد می‌گفت اگر پول بدهم و شما سقوط کنید آن وقت چطور می‌شود؟ علی کریمی مجبور بود در کنار بحث فنی برای ما پاداش در نظر بگیرد. شما وقتی با سرمربی تصمیم ندارید همکاری کنید به او بگویید. از زمانی که همکاری ما شروع شد می‌دانستیم تن زاده به درد فوتبال نمی‌خورد. بحث‌های الکی در حوالی تیم وجود دارد و هیچگونه پاسخ مشخصی برای سوال‌های ما وجود ندارد. این آمار تاسف برانیگز است. اگر از روی اول او تعهدات مالی را برآورده می‌کرد الان محبوب بود نه اینکه از او انتقاد شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز