خبرگزاری کار ایران

صلاح: زیدان قهرمان دوران کودکی من بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۳۷

هافبک مصری لیورپول سه قهرمان دوران کودکی‌اش را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح در گفت و گو با وبسایت رسمی یوفا عنوان کرد: قهرمان‌های دوران کودکی من؟ فرانچسکو توتی، رونالدوی برزیلی و زین الدین زیدان. 

هافبک لیورپول درباره رویارویی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: آنها تیمی هستند که بیشترین جام در این مسابقات را کسب کردند: در چهار سال گذشته سه بار فاتح چمپیونزلیگ بودند و تجربه بسیار زیادی دارند. آنها قبلا آن را به دست آورده‌اند و این یک بازی است پس باید روی همین بازی تمرکز کنیم نه آنچه که در گذشته اتفاق افتاده است. در این بازی تنها 11 بازیکن مقابل 11 بازیکن قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: نمی‌دانم دقیقا چه چیزی بگویم اما بردن لیگ قهرمانان اروپا خیلی متفاوت است. قهرمانی در این تورنمنت بسیار هیجان انگیز است اما رویای بازی کردن در فینال همان چیزی بود که محقق شد. هرکس در شهر و باشگاه از این خوشحال هستند. دو سال پیش را در یاد دارم، فینال را در مصر تماشا کردم و فضا را درک کردم.

هافبک مصری درباره موفقیت به همراه لیورپول و گل‌هایی که به ثمر رسانده است، عنوان کرد: به نظرم تلاش سخت کلید موفقیت بوده است. مهم ترین هدف این است که همین سطح را برای فصل بعدی هم حفظ کنیم. حالا هم فینال را پیش رو داریم که باید به آن فکر کنیم. اعتقاد داشتم که به چنین سطحی میرسم. دو فصل عالی در رم داشتم که همه می‌خواستند در آنجا بمانم اما در ذهن من این بود که می‌توانم در انگلیس به موفقیت برسم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز