خبرگزاری کار ایران

راموس: مسابقه مقابل لیورپول اولین فینال ماست / کیف شهر خاطره انگیزی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۵۶

مدافع رئال مادرید گفت: ما تیمی داریم که همه بازیکنان در یک جهت حرکت می‌کنند. صادقانه بگویم ما دوست داریم هر سال دکمه تنظیم مجدد را در لیگ قهرمانان داشته باشیم. مسابقه فردا اولین فینال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سرخیو راموس در نشست خبری پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما احساس می‌کنیم کمی صدمه دیده‌ایم اما هنگامی که شما مقابل رقیب سرسختی به برتری دست پیدا می‌کنید، ارزش بیشتری برای این پیروزی به ارمغان می‌آید. ما باید واقع بین باشیم. ما یوونتوس، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را شکست دادیم. این برای ما سخت بوده و آنها بیش از سه تیم قوی بودند؛ آگاهی داشتند که چگونه ما را با سختی مواجه کنند؛ تسلیم نمی‌شدند و علاوه بر این سرمربیانی خوبی داشتند.

کاپیتان رئال مادرید درباره انگیزه بازیکنان این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: هنگامی که خودمان را در یک مسابقه مانند این پیدا می‌کنیم ما بسیار انگیزه داریم، ما برای موفقیت بیشتر به روحیه، غرور و گرسنگی نیاز داریم. می‌خواهیم از عنوان خودمان دفاع و تاریخ سازی کنیم. این کلید جاه طلبی ماست. ما تیمی داریم که همه بازیکنان در یک جهت حرکت می‌کنند. صادقانه بگویم ما دوست داریم هر سال دکمه تنظیم مجدد را در لیگ قهرمانان داشته باشیم. مسابقه فردا اولین فینال خواهد بود. نمی‌خواهیم به عقب برگردیم و از فینال لذت می‌بریم. 

راموس درباره عده‌ای از طرفداران رئال که بلیت‌های سفر به کیف برای تماشای مسابقه را لغو کرده بودند، عنوان کرد: کیف برای من شهر خاطره انگیزی است چون که به همراه اسپانیای در اینجا قهرمان اروپا شدم. همانطور که سرمربی ما گفت برخی هواداران نمی‌توانند به این شهر بیایند اما کسانی حضور دارند که در ورزشگاه از ما حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز