خبرگزاری کار ایران

۳ میلیارد برای قلعه‌نویی مبلغ زیادی نیست

تابش: مسلمان را می‌خواهیم ولی مشخص نیست به توافق برسیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۵۷

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این باشگاه در نقل و انتقالات و همکاری با قلعه‌نویی صحبت کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص همکاری با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: در مورد همکاری با قلعه‌نویی هم تیم مدیریتی باشگاه نظر مثبت داشت و این موضوع در هیات مدیره به تصویب رسیده بود و هم خواست اکثر هواداران باشگاه بود و از ما همکاری با ایشان مطالبه می‌شد و برای همین دست به کار شدیم و مذاکره با ایشان را آغاز کردیم و خوشبختانه بعد از رایزنی‌های فراوان و مذاکرات فشرده به نتیجه رسیدیم و قرارداد همکاری امضا کردیم.

وی در مورد طولانی شدن روند مذاکرات گفت: به هر حال ما یک پروژه سخت و حساس در فصل هجدهم در پیش داریم که هم برنامه‌های ما و هم برنامه‌های قلعه‌نویی که در جهت موفقیت باشگاه است باید بررسی می‌شد و به نتیجه مشترک می‌رسیدیم. این صحبت‌ها که گفته می‌شد اختلاف مالی وجود دارد صحت ندارد و ما اختلاف مالی نداشتیم. اعداد و ارقام عجیب و غریبی‌هم که عنوان می‌شود را تکذیب می‌کنم و قرارداد قلعه‌نویی با آپشن‌هایی مثل پاداش قهرمانی نزدیک به 3 میلیارد تومان است.

مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت: یکی از رسانه‌هایی که نامش را نمی‌برم عنوان کرده بود 50 میلیارد در فصل گذشته هزینه کرده بودیم ولی هزینه‌های کل باشگاه و تیم‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی در مجموع کمتر از 30 میلیارد بود. چرا انقدر که روی هزینه‌های سپاهان مانور داده می‌شود روی هزینه تیم‌های دیگر مثل استقلال و پرسپولیس و... این حساسیت وجود ندارد؟ مربیانی که تیم‌شان همیشه وسط جدول است مبلغ‌های سنگنین دریافت می‌کنند ولی برای قهرمانی سپاهان مبلغ 3 میلیارد به سرمربی دادن زیاد است؟

تابش در مورد فهرست کادرفنی قلعه‌نویی و نبود نام محرم نویدکیا در آن خاطرنشان کرد: در کادرفنی یک جای خالی برای نویدکیا در نظر گرفته شده است و قلعه‌نویی و باشگاه روی همکاری با او نظر مثبت دارند. ما پیشنهاد حضور در کادرفنی را به نویدکیا دادیم و قرار است طی روزهای آینده به ما خبر دهد و اگر موافقت کند به کادرفنی اضافه خواهد شد و اگر نه با همین نفرات کار را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به خبر مذاکره با محسن مسلمان گفت: کادرفنی فهرست نفرات مورد نظرش را به باشگاه داده است و مشغول مذاکره هستیم ولی تا زمانی که به توافق نرسیم نمی‌توان آن را رسانه‌ای کرد چون ممکن است توافق حاصل نشود و فقط یک جو رسانه‌ای راه بیافتد. در مورد محسن مسلمان هم گفته بودم روی او نظر مثبت داریم ولی اینکه به توافق برسیم یا نه مشخص نیست.

مدیرعامل سپاهان در مورد مذاکره با بازیکنانی مثل ایرانپوریان و کی‌روش استنلی عنوان کرد: اجازه دهید در مورد نفرات و اسامی فعلاً صحبتی نکنیم چرا که هنوز چیزی قطعی نشده است و هروقت با کسی به توافق رسیدیم آن را اعلام خواهیم کرد.

تابش در پایان گفت: سپاهان هر فصل باید برای قهرمانی بسته شود و در این فصل هم ما تیم قدرتمندی خواهیم بست تا در اندازه‌های قهرمانی باشد و به هواداران این اطمینان را می‌دهم سپاهان را به روزهای اوج برگردانیم و برای این راه باید هزینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز