خبرگزاری کار ایران

مارسلو: دقیقا می‌دانم که چگونه با صلاح رفتار کنم

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۸۲

مدافع رئال مادرید اطمینان دارد به راحتی برترین بازیکن فصل لیگ انگلیس را مهار می‌کند.

به گزارش ایلنا، مارسلو پیش از مصاف با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: من می‌دانم که دقیقا باید چه کاری انجام بدهم و همچنین می‌دانم که چگونه به تیم خودم کمک کنم.  لیورپول یک تیم فوق العاده بوده که فصل خوبی داشته است. ما باید به کل تیم حریف توجه کنیم نه یک یا دو بازیکن آنها. این همان شیوه پیروزی در بازی است. حالا یک فرصت عالی برای بازی در فینال داریم و لیورپول هم سزاوار صعود به این مرحله بوده است.

یورگن کلوپ از سبک بازی مارسلو انتقاد داشته است اما این برای بازیکن برزیلی اهمیتی ندارد: من نشنیدم که او چنین چیزی گفته باشد اما از این مسئله آگاهی دارم. به نظرم هرکسی باید به نظر خودش احترام بگذارد. من از کارم در کنار مربیان، بازیکنان و هم چنین تیم ملی خوشحال هستم. کار خودم را با فروتنی انجام می‌دهم و نیازی برای اثبات آن به دیگران ندارم.

مدافع رئال مادرید درخصوص سومین فینال پیاپی رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: انگیزه ما اینگونه است که از خواب بیدار می‌شویم، تمرین کنیم، خوب فوتبال بازی کنیم، در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنیم، برنده شویم. ما زیاد برنده شدیم، این در گذشته است و در حال حاضر سعی داریم برنده شویم و دوباره قهرمانی را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز