خبرگزاری کار ایران

ابرستاره پرتغالی در مسیر تاریخسازی؛

توپ طلای ششم در دستان رونالدو؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۰۹۴

شرایط به گونه‌ای است که باید در انتظار توپ طلای دیگری برای رونالدو باشیم.

به گزارش ایلنا،‌ رئال مادرید شب گذشته موفق شد در دیدار مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیده و سومین قهرمانی پیاپی خودش در این رقابت‌ها و سیزدهمین جام را در مجموع به خود اختصاص دهد.

این عنوان علاوه بر رکورد ویژه‌ای که برای کهکشانی‌ها به ثبت رساند و آنها را از نظر تعداد قهرمانی در لیگ قهرمانان دست‌نیافتنی‌تر کرد، می‌تواند پیش زمینه کسب ششمین توپ طلای رونالدو باشد.

رونالدو که به همراه مسی تمام توپ طلاهای‌ 10 سال اخیر را به خود اختصاص داده‌ است (سهم هر کدام 5 توپ طلا) طبق معمول یکی از گزینه‌های اصلی رسیدن به این عنوان در سال 2018 محسوب می‌شود.

در این راه از بازیکنانی مثل مسی، نیمار و محمد صلاح به عنوان رقبای وی یاد می‌شود ولی با توجه به صعود رئال مادرید و لیورپول به فینال لیگ قهرمانان خیلی‌ها عقیده داشتند برنده توپ طلا از میان او و صلاح انتخاب خواهد شد و طبق معمول با توجه به تاثیری که بردن عناوین تیمی مثل قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال‌های گذشته برای کسب این عنوان داشته است، بازیکنی که تیمش در این دیدار پیروز می‌شود شانس اصلی کسب آن بوده و حالا رونالدو این نبرد را از صلاح برده است.

البته سال 2018 سال جام جهانی هم هست و نتایج مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا هم در کسب توپ طلا بی‌تاثیر نخواهد بود که در این مورد هم با توجه به مصدومیت صلاح و اینکه گفته می‌شود او جام جهانی را از دست داده است، دیگر نمی‌توان شانسی برای ستاره مصری قائل بود و جدی‌ترین رقیب رونالدو در این زمینه از عرصه کنار رفته است.

شاید تنها اتفاقی که مانع از کسب ششمین توپ طلای رونالدو شود، قهرمانی برزیل یا آرژانتین با درخشش نیمار و مسی باشد و یا ظهور یک رقیب جدید که البته باید عملکرد خیلی درخشانی از خودش به نمایش بگذارد که چهره یک مدعی به خود بگیرد و در غیر این صورت می‌توان گفت توپ طلا از الان در دستان رونالدو است و او می‌تواند با کسب این عنوان برای بار ششم، رکورددار توپ طلا در تاریخ فوتبال شود و از لیونل مسی در این زمینه پیشی بگیرد.

به هر حال هنوز برای اظهار نظر قطعی در این زمینه زود است و فعلا باید صبر کرد و شاید بعد از جام جهانی بهتر بتوان در این مورد نظر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز