خبرگزاری کار ایران

تن زاده رفتنی شد

مالکیت باشگاه سپیدرود واگذار می‌شود / علی کریمی به رشت برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۵۴

مالک باشگاه سپیدرود رشت برای تسویه حساب با طلبکاران این تیم بهانه جدیدی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وکیل علی کریمی به همراه چندتن از اعضای کادرفنی فصل گذشته سپیدرود رشت طبق اطلاعیه این باشگاه، صبح امروز در محل دفتر باشگاه سپیدرود رشت حاضر شدند تا مطالباتشان را دریافت کنند که با جوا عجیب مالک این باشگاه مواجه شدند.

محسن سیدی، مربی دروازه بانان فصل گذشته سپیدرود رشت در این باره خبرنگار ایلنا می‌گوید: با رفتارهای نادرست وضعیت سپیدرود با مالکیت آقای تن زادهبدتر شد که بهتر نشد. زمان علیه سپیدرود پیش می رود. با شرایط موجود در باشگاه کدام بازیکن و مربی شهامت دارد که قرارداد جدید وضع کند؟ به نظرم اگر اینطور باشد سرنوشت نفت تهران در انتظار این تیم ریشه دار خواهد بود. چرا از همان ابتدا شجاعانه نگفتند که نمیخواهم تیمداری بکنند.

او ادامه داد: به همراه وکیل آقای کریمی امروز به باشگاه رفتیم و آقای تن زاده به من اعلام کرد نمی‌تواتنم پول شما را پرداخت کنم و قرار است مالکیت این باشگاه واگذار شود. گفتند پس از اینکه مالکیت باشگاه واگذار شد آن زمان برای تسویه حساب اقدام می‌کند.

سیدی ادامه داد: وضعیت معلوم نیست. این نمی‌تواند ادامه دار باشد. متاسفانه افرادی که کوچکترین تخصصی از فوتبال ندارند به این ورزش ورود می‌کنند. فکر می‌کنند کار در لیگ برتر راحت است. باید ببینیم آقای کریمی چه تصمیمی می گیرند. البته ایشان به زودی به رشت می‌آیند چرا که وضعیت تسویه حساب مشخص نشده و ایشان هنوز سرمربی سپیدرود هستند. در حال حاضر تسویه حساب‌ها اهمیت دارد. سپیدرود پس از 24 سال  به لیگ برتر رسیده و برای تیم ریشه دارد با مدیریت نادرست چنین اتفاقی می‌افتد. نمایندگان استان باید الان ورود کنند با قراردادن امکانات تیم را از نابودی نجات بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز