خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی ترکیه:

دیدار با ایران بسیار جدی است/ در حال پوست اندازی هستیم؛ مردم ورزشگاه را پر کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۹۷

میرچیا لوچسکو درباره دیدار با ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میرچیا لوچسکو سرمربی تیم ملی ترکیه درباره بازی دوستانه با تیم ملی ایران اظهار داشت:‌ بازی سختی با تیم قدرتمند ایران در پیش داریم و در روزهای قبل تمرین های خوبی برگزار کردیم تا با قدرت برای این دیدار آماده شویم. ایران تیمی قدرتمند و خوب است و سازماندهی بالایی دارد. کی‌روش سال‌ها در ایران بوده و توانسته افکار خود را در این تیم پیاده کند. بازی‌های ایران را بررسی کردیم و می دانیم که قدرت دفاعی تیم ملی ایران بالاست. از نظر من دیدار با ایران دیداری بسیار جدی برای ما محسوب می شود.

او در ادامه صحبت های خود گفت: ما ترکیب جوانی را برای این دیدار و بازی با روسیه و تونس به تیم ملی دعوت کردیم که بعضی از بازیکنان متولد 1994 به بعد هستند و این نشان از ظرفیتی است که فوتبال ترکیه دارد. ما باید به آینده امیدوار باشیم و انتظار داشته باشیم بازیکنان جوانی که در تیم ملی ترکیه هستند بتوانند تا سال‌ها تیم ملی را به خوبی همراهی کنند.

سرمربی ترکیه ادامه داد: دوران سختی پشت سر گذاشتیم و مصدومان زیادی دادیم طوری که بعد از پایان مسابقات سوپر لیگ چهار، پنج بازیکن تیم ملی ترکیه عمل جراحی انجام دادند، اما بنده هم قصد دارم در اردوهای تیم ملی، فرصت را به دیگر بازیکنان و به ویژه نفرات جوانانی بدهم که در باشگاه هایشان خوب کار کردند؛ این دیدارهای تدارکاتی فرصت مناسبی است تا این بازیکنان را ببینیم و ارزیابی کنیم.

سرمربی تیم ملی ترکیه اضافه کرد: تیم ملی ترکیه در حال پوست اندازی و تغییر بازیکن است و تمام بازیکنانی که به این اردو دعوت شده اند، در سه دیدار تدارکاتی مقابل ایران، تونس و روسیه فرصت یکسان برای حضور در زمین پیدا خواهند کرد.

او در مورد حضور تماشاگران در دیدار فردا مقابل ایران ابراز کرد: بازی برابر تیم ملی ایران در ورزشگاه باشاک شهیر استانبول برگزار می شود و با توجه به اینکه چهار تیم بزرگ در این شهر هستند، انتظار داریم تماشاگران زیادی در بازی فردا از ما حمایت کنند؛ انتظار داریم هواداران فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش پشتیبان تیم ملی باشند و ورزشگاه را پُر کنند تا بازی زیبایی برابر ایران شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز