خبرگزاری کار ایران

استقبال تماشاگران کم باشد در بنیان‌دیزل بازی می‌کنیم

زنوزی: تنها در یک صورت نام تراکتورسازی تغییر می‌کند/ به دنبال جذب مربی و بازیکن بزرگ خارجی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۲۲

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی به تشریح برنامه‌هایش در این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زنوزی پس از چند روز تاخیر و کش‌و‌قوس‌های فراوان توانست برنده مزایده واگذاری مالکیت باشگاه تراکتورسازی شود و زمام امور این باشگاه را در اختیار بگیرد. وی گفت‌وگویی با شبکه سنهد تبریز انجام داد و به تشریح برنامه‌هایش برای تراکتورسازی پرداخت.

 

* چه اتفاقی افتاد که تصمیم به خرید مالکیت تراکتورسازی گرفتید؟؟

به درخواست مسئولان و هواداران عزیز باشگاه این تصمیم را گرفته و آمدم تا مثل یک هوادار به باشگاه کمک کنم.

 

* آیا کل سهام به شما واگذار شده است؟

بله قرارداد واگذاری صد در صدی سهام تراکتورسازی انجام شد و فقط مراحل انتقال مانده که در حال برگزاری است.

 

* کارتان برای انتخاب سرمربی آغاز شده است؟

ما 10 روزی هست که انتخاب سرمربی را آغاز کرده‌ایم. بررسی گزینه‌های خارجی را آغاز کرده‌ایم و حتی با چند گزینه هم صحبت کرده‌ایم. از امروز هم کارمان را به طور رسمی شروع کردیم و و می‌خواهیم هر چه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنیم. گزینه سرمربیگری تراکتورسازی بک گزینه طرار اول اروپایی یا آمریکای جنوبی خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به کارمان و برای اینکه تمرینات را زودتر آغاز کنیم با چند گزینه لیگ برتری نیز مذاکره کرده‌ایم تا کار خود را در تمرینات آغاز کنند و در ادامه هم زیر نظر همان مربی خارجی که انتخاب می‌شود در کادرفنی فعالیت کنند.

 

* در مورد انتخابا بازیکنان چه تصمیمی دارید؟ اولویتی برای بازیکنان بومی قائل هستید؟

در مورد بازیکن این تصمیم را داریم که بهترین‌ها را جذب کنیم و در زمینه خارجی هم بازیکن طرار اول می‌خواهیم. بازیکنانی می‌خواهیم که تا به حال از خارج به ایران نیامده باشند. در مورد بومی و غیر بومی هم باید بگویم که ما می‌خواهیم تراکتورسازی را برای قهرمانی ببنیدیم. حتی برای آسیا هم برنامه داریم و می‌خواهیم بعدها در آسیا هم مقام کسب کنیم. به همین دلیل با جذب بازیکنان خوب و مربیان خوب می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

 

* برنامه بلند‌‌ مدتان چیست؟

امروز باید به فوتبال به چشم صنعت فوتبال نگاه کنیم. دنیا به فوتبال نگاه اقتصادی دارد و من می‌خواهم از باشگاه استفاده کرده و در میانه راه به سهام اوراق بهادر وارد شویم و سهام تراکتورسازی را به هواداران فروخته و وارد این صنعت شویم.

 

* آیا نام باشگاه تراکتورسازی تغییر خواهد کرد؟

از نظر من خیر اما این تیم متعلق به هواداران است و هر طور آن‌ها بخواهند من تصمیم می‌گیرم.

 

* ورزشگاهی که تراکتورسازی در آن به میدان می‌رود کجا خواهد بود؟

خوشبختانه در مجموعه ما امکانات خوبی وجود دارد و این بستگی دارد که هواداران تا چه حد از ما استقبال خواهند کرد. با توجه به تعداد زیادی هواداران تراکتورسازی فکر نمی‌کنم این کار در ورزشگاه بنیان‌دیزل انجام شود اما اگر تماشاگران کم باشند برای بازی‌ها به ورزشگاه بنیان‌دیزل می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز